728 x 90

بیانیه کاخ سفید به‌دنبال اعلام تحریم‌های جدید علیه بخش فلزات صنعتی رژیم ایران

بیانیه کاخ سفید ۱۸اردیبشهت ۹۸
بیانیه کاخ سفید ۱۸اردیبشهت ۹۸

به‌دنبال فرمان اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا کاخ سفید با صدور بیانیه‌یی گفت: «امروز، رئیس‌جمهور ترامپ تحریم‌های بیشتری بر بخشهای فلزات ایران اعمال کرد. این تحریم‌ها علیه بخشهای آهن، فولاد، آلومینوم و مس ایران اعمال می‌شود. ایالات متحده با این اقدام تاکنون تحریم‌هایی علیه سه فقره از صادرات اصلی ایران یعنی نفت، پتروشیمی و فلزات اعمال کرده است».

بیانیه کاخ سفید در ادامه می‌افزاید:‌ «دولت سختگیرانه‌ترین تحریم‌های تاکنون را علیه ایران اعمال می‌کند به‌دلیل این‌که این رژیم کماکان درگیر فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده می‌باشد. رژیم جاه‌طلبیهای هسته‌یی خود را حفظ کرده است و به توسعه قابلیتهای موشک بالستیک خود و حمایت از تروریسم ادامه می‌دهد».

بیانیه کاخ سفید سپس هشدار می‌دهد: «ایالات متحده به‌نحوی تهاجمی تحریم‌هایش را اعمال خواهد کرد و آنهایی که به درگیر شدن در فعالیت قابل تحریم در رابطه با ایران ادامه می‌دهند با عواقب جدی روبه‌رو خواهند شد».

بیانیه کاخ سفید در تشریح سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیم ایران می‌افزاید: «رئیس‌جمهور ترامپ یک استراتژی به نام «حداکثر فشار» اتخاذ کرده است برای این‌که با تمامیت فعالیت‌های شرورانه ایران برخورد کند و تضمین کند که ایران هرگز نتواند تسلیحات هسته‌یی بسازد... دولت دولت سپاه پاسداران ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریست خارجی لیست‌گذاری کرد و منابعی که سپاه برای کارزار تروریستی جهانی خود استفاده می‌کند را هدف قرار داه است. این کارزار حداکثر فشار کارآیی داشته و از ماه مه ۲۰۱۸تاکنون رژیم را از دسترسی مستقیم به بیش از ۱۰میلیارد دلار درآمد نفتی محروم کرده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bc01ae0-c2fb-42af-a8ed-beaafba26581"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات