728 x 90

بررسی دخالت‌های شرورانه رژیم ایران در دیدار معاون وزارت‌خارجه آمریکا از عربستان

دیوید هیل، معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا
دیوید هیل، معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا

به گزارش وزارت‌خارجه آمریکا، دیوید هیل، معاون امور سیاسی این وزارتخانه به عربستان سعودی سفر کرد و با معاون وزیر دفاع خالد بن سلمان و وزیر مشاور در امور خارجی عادل الجبیر ملاقات کرد.

 

دیوید هیل بر روابط قوی و دیرینه آمریکا با عربستان سعودی و تعهد مشترک برای مقابله با دخالت شرورانه رژیم ایران و ترویج امنیت و ثبات در سراسر منطقه تأکید کرد.

معاون وزیر خارجه دیوید هیل از سیاست عربستان سعودی در یمن قدردانی کرد. وی در مورد سایر همکاریهای دوجانبه و منطقه‌یی با عربستان سعودی بحث و گفتگو کرد.

 

دیوید هیل در امارات متحده عربی نیز با مقام‌های بلندپایه این کشور دیدار کرد. وی با امارات متحده عربی و رؤسای کشورهای حوزه خلیج‌فارس در مقابل تجاوزات رژیم ایران ابراز همبستگی کرد.

دیوید هیل گفت: آمریکا عزم جزم دارد به تضمین آزادی دریانوردی در تنگه هرمز ادامه بدهد. وی در دیدار با مقام‌های امارات بر لزوم همکاری برای حمایت از ثبات منطقه‌ای و مقابله با رفتارهای بی‌ثبات کننده تأکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f7f476f-a22a-4dd6-88af-3ebc654050db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات