728 x 90

اعدام دست‌کم یک زندانی و انتقال تعدادی از زندانیان به قرنطینه جهت اعدام

اعدام  زندانی
اعدام زندانی

صبح روز دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، یکی از این زندانیان به نام محسن مهدویان، اعدام شد. محسن مهدویان، ۲۶ساله و مجرد بود. وی ۴سال پیش به اتهام قتل دستگیر و به همین اتهام به اعدام محکوم شده بود.

بنا به خبرهای دریافتی، پس از انتقال تعدادی از زندانیان محکوم به اعدام در زندان مرکزی کرج به قرنطینه این زندان، روز دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ دست‌کم یک زندانی در این زندان اعدام شد. طی دو روز گذشته، چند زندانی محکوم به اعدام، جهت اجرای حکم به قرنطینه زندان منتقل شدند.

یکی دیگر از این زندانیان با نام کوچک مهرداد، نیز روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ جهت اعدام منتقل شده است. اتهام مهرداد نیز قتل اعلام شده است. جهت افزایش شکنجه و زجرکش کردن او، مسئولان زندان در اسفند ماه ۹۹، او را به همین شکل جهت اجرای حکم به قرنطینه منتقل کرده بودند.

گفتنی است که در حاکمیت دیکتاتوری ولایت فقیه، انتقال چندباره زندانیان برای اعدام در دستگاه قضاییه و سازمان زندانها، یکی از روشهای رایج شکنجه رایج در زندانهای ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cd39005-9c0b-4f65-9220-9ba24bebfdbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات