728 x 90

اعتراف رئیس شبه‌نظامیان "نجبای عراق": حشد الشعبی تماماً ساخته و پرداخته سپاه پاسداران است

حشد الشعبی عراق  و پاسدار سلیمانی
حشد الشعبی عراق و پاسدار سلیمانی

آخوند کعبی سرکرده مزدوران موسوم به «نجبای عراق» اعتراف کرد حشدالشعبی که همان بسیج ضدمردمی در عراق است، تماماً ساخته و پرداخته سپاه پاسداران و حزب‌الشیطان لبنان است.

-مجلس نمایندگان آمریکا در اجلاس خود که به ریاست قاضی تد پو در روز ششم آذر برگزار شد، یک لایحهٔ دو حزبی را برای مجازات و تحریم عوامل و تروریست‌های وابسته به رژیم آخوندی در عراق باتفاق آرا ‌تصویب کرد. این لایحه که شامل مواد پیشنهادی قاضی تد پو رئیس زیرکمیتهٴ تروریسم است به لیست‌گذاری تروریستی دو گروه وابسته به رژیم موسوم به عصائب و نجبا در عراق فراخوان داد.

-همزمان رژیم آخوندی در یک قدرت‌نمایی ابلهانه برای روحیه دادن به پاسداران و بسیجیان در داخل ایران، سرکرده نجبای عراق را در تلویزیون خود بکار گرفت تا بگوید که مزدوران مربوطه در عراق تماماً ً تحت‌امر سپاه پاسداران هستند.

-یادآوری می‌کنیم که مقاومت ایران از ابتدا در سال ۱۳۹۳ اعلام کرده بود که حشدالشعبی در عراق چیزی نیست جز نام مستعار نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران ارتجاع با همان الگوی بسیج ضدمردمی در ایران و حزب‌الشیطان در لبنان.

 

تلویزیون رژیم ۶آذر ۹۷- آخوند کعبی سرکرده مزدوران موسوم به «نجبای عراق»:

وقتی که سید حسن نصرالله مجاهدین را فرستاد به عراق از مهمترین فرماندهان خودش را ارسال کرد و ایشان به آنها فرموده بودند که در واقع زیر پرچم حشدالشعبی کار بکنند ودر واقع آن نقشه‌ها و برنامه‌هایی را که دارند را زیر نظر فرماندهان حشدالشعبی کار کنند واقعاً هم همان‌طور که سید حسن نصرالله فرمود باید اشاره بکنم به نقش سپاه پاسداران اسلامی در مشارکت در آزادسازی عراق که در واقع به ما کمک کردند در آزادسازی کامل عراق...

... من یادم میآید در ابتدای اشغال عراق توسط آمریکا حزب‌الله تلاش کرد و سید حسن نصرالله تلاش کرد تا در جنگهایی که آنموقع بود به ما کمک بکند آنموقع روابط ما با حزب‌الله در واقع روابط مناسبی بود با سپاه پاسداران هم روابطی داشتیم ولی محدود بود چون اتفاقاتی که در عراق می‌افتاد خیلی سریع بود بعد از اتمام جنگ درگیریهای نجف من یک دیداری با سید حسن نصرالله داشتم

 

-حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان اعتراف کرده که تمامی هزینه‌های کلان این باند تروریستی و تأمین تسلیحاتی آن با غارت کلان داراییهای مردم محروم ایران توسط رژیم آخوندی تأمین می‌شود.

حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان:

"ما خیلی صریح می‌گوییم و شاید چنین چیزی در تمام دنیا وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و به‌صورت علنی شفاف و صادقانه بگوید در مقابل همه جهان می‌گویم برادر ما بی‌پرده می گوییم، بودجه، هزینه، خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشک‌های حزب‌الله از جمهوری اسلامی ایران می‌رسد تمام.

هیچ ربطی به بانکها ندارد تا زمانی که ایران پول داشته باشد، یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می‌خواهید".

 

امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان اعتراف کرد که حشدالشعبی در عراق توسط سران رژیم آخوندی تأسیس شده است.

آخوند طباطبایی –نمایش جمعه اصفهان - ۹آذر۹۷

"بدانید آنقدر بسیج مهم است که شبیه آن را ما در عراق بزرگان ما توی جنگ عراق و آمریکا و داعش پیشنهاد کردند که شما هم اینجوری داشته باشید این جیش الشعبی همان بسیج است، خیلی آمریکا می‌ترسد دستور داده به عراقیها شما این جیش الشعبی تون را باید جمع کنید".

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/456ef3fc-ecce-4b39-b7e8-ad18a9834a90"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات