728 x 90

اعتراف خبرگزاری رسمی رژیم به یورش مأموران سرکوبگر به کشاورزان ورزنه اصفهان

درگیری و ضرب و شتم کشاورزان ورزنه توسط نیروهای سرکوبگر  خامنه ای
درگیری و ضرب و شتم کشاورزان ورزنه توسط نیروهای سرکوبگر خامنه ای

خبرگزاری رسمی رژیم ـ  ایرنا - به سرکوب  کشاورزان معترض ورزنه اصفهان اعتراف کرد و نوشت:‌ نیروهای انتظامی با حضور به‌موقع از اقدام تخریبی در تأسیسات انتقال آب زاینده رود به یزد در حوالی ورزنه جلوگیری و معترضان را متفرق کردند.  این افراد قبل از هر گونه اقدام، با مقابله یگان ویژه و نیروهای انتظامی و پرتاب گاز اشک‌آور روبه‌رو و پراکنده شدند. برخی منابع آگاه از مجروح شدن چهار تا پنج نفر در این اعتراضات خبر دادند.

خبرگزاری رسمی رژیم افزود: کشاورزان این منطقه به‌ویژه در پایین دست زاینده رود، چند سالی است که به‌علت کمبود آب و خشک شدن زاینده رود با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند.

این رسانه حکومتی افزود:‌ «همچنین بر اساس گزارشهای رسیده، افراد معترض در محل تأسیسات آب انتقالی یزد به برخی از تأسیسات شبکه برق و تیرهای برق آسیب رساندند که باعث اختلال در شبکه برق رسانی و آب رسانی ورزنه شده است».

 

شغل بیشتر مردم شرق اصفهان از جمله ورزنه، کشاورزی است، کشاورزان این منطقه به‌ویژه در پایین دست زاینده رود، چند سالی است که به‌علت کمبود آب و خشک شدن زاینده رود با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/851e5775-2163-4aad-a5e3-d8375edae748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات