728 x 90

آمار کل مبتلایان به کرونا در آلبانی ۶۶۳نفر و جان‌باختگان هم‌چنان ۲۷نفر است

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

آلبانین دیلی نیوز ۴اردیبهشت ۹۹ نوشت: پارلمان آلبانی روز پنجشنبه از درخواست ادی راما نخست‌وزیر کشور برای تمدید وضعیت اضطراری به‌دلیل پاندمی ویروس کرونا تا ۲۳ژوئن – سوم تیر ۹۹ حمایت کرد و آنرا به‌تصویب رساند. اعضای پارلمان و وزرای کابینه در این نشست همگی ماسک صورت و دستکش به‌دست داشتند و تب آنها قبل از ورود به سالن پارلمان چک شده بود.

 

وزارت بهداشت آلبانی روز پنجشنبه ۴اردیبهشت اعلام کرد بر اساس آزمایشات، ۲۹نفر جدید مبتلا به ویروس کرونا شامل یک نفر از کارکنان پزشکی شناسایی شده‌اند. آمار کل مبتلایان در حال حاضر ۶۶۳نفر و جان‌ باختگان هم‌چنان ۲۷نفر است.

 

خبرگزاری رویترز روز ۳اردیبهشت گزارش کرد آلبانی و یونان که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مرزهایشان را بسته‌اند، توافق کردند تا برای رفتن کارگران فصلی آلبانیایی به یونان در اواسط ماه مه باهمدیگر همکاری کنند. ادی راما نخست‌وزیر آلبانی گفت: صنعت کشاورزی یونان هر ساله در این فصل نیاز به ۵۰هزار کارگر کشاورزی دارد که بخشی از آن توسط کارگران آلبانی تأمین می‌شود.

 

آلبانین دیلی نیوز ۴اردیبهشت ۹۹ نوشت: وزیر آموزش و پرورش آلبانی از دانش‌آموزان و دانشجویان به‌خاطر همکاری با مقررات و باقی ماندن در خانه‌ها برای مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت در چند روز آینده تصمیم گرفته خواهد شد که آیا به سال تحصیلی پایان داده شود یا نه. او افزود ستاد مقابله با کرونا با بررسی وضعیت پاندمی کرونا در کشور در این رابطه تصمیم خواهد گرفت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55020f26-26af-4b85-b62d-f1d9654725ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات