728 x 90

آخوند مسیح مهاجری: بترسید از روزی که کاسهٔ صبر مردم لبریز شود و یک جا به حساب همهٔ شما را برسند

آخوند مسیح مهاجری
آخوند مسیح مهاجری

آخوند مسیح مهاجری، گردانندهٔ روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی به‌دنبال سیلی زدن عنابستانی عضو مجلس ارتجاع به مأمور راهور در تهران خطاب به باندهای نظام هشدار داد: «بترسید از روزی که کاسهٔ صبر مردم لبریز شود و یک جا به حساب همهٔ شما (مقامات نظام) برسند».

آخوند مسیح مهاجری افزود: «در نظام جمهوری اسلامی هر کس که مسئولیتی دارد باید از (پیامدهای سرکوبگری) احساس نگرانی برای آینده نظام بکند».

گردانندهٔ روزنامهٔ حکومتی روز سه‌شنبه ۷بهمن در مطلبی با عنوان «اگر می‌خواهید مردم شما را باور کنند، «عنابستانی» را از مجلس اخراج کنید / بترسید از روزی که کاسه صبر مردم لبریز شود» با اشاره به دزدی و چپاول مردم توسط مهره‌ها و باندهای حکومتی نوشت: «شوربختانه ما اکنون با پدیده‌های زشت و ناپسندی در مجموعه‌های منتسب به نظام جمهوری اسلامی مواجه هستیم... سیلی زدن یک نماینده مجلس به مأمور اجرای قانون... . پر کردن جیب‌ها از بیت‌المال و یا از کیسه مردم به قیمت زیر خط فقر رفتن میلیو‌ن‌ها نفر در کشور... . بر صندلی‌های راحت مجلس و دولت و قضاوت تکیه زدن و بدون حساب و کتاب به این و آن حمله کردن...».

وی در مورد وعده پاسدار قالیباف برای رسیدگی به خبر سیلی خوردن یک سرباز راهور نوشت:

«رئیس مجلس شورای اسلامی بلافاصله بعد از انتشار خبر سیلی خوردن یک سرباز راهور توسط یک نماینده مجلس قول بررسی دقیق و برخورد قاطع با خاطی را داد. چنین وعده‌هایی را در مجلس قبلی هم داده بودند و مسئولان دستگاههای دیگر هم همین حرف‌ها را زده بودند، ولی برخلاف وعده‌هایشان هیچ اقدامی نکردند. همین بی‌عملی‌هاست که باعث می‌شود یک نماینده مجلس... .، اینگونه قانون‌شکنی کند و یا آن دیگران از جیب مردم حقوق‌های کلان بگیرند و به جای انجام وظایف قانونی خود، مرتکب هزاران تخلف شوند و آب از آب تکان نخورد».

آخوند مسیح مهاجری در ادامه با وحشت از خطر قیام مردم بدلیل فقر و غارت ارگانهای رژیم گفت : «گمان نکنید مردم این خلف وعده‌های شما و سرپوش گذاشتن برخلاف‌ها را فراموش خواهند کرد. بترسید از روزی که کاسه صبر مردم لبریز شود و یکجا به حساب همه‌ٔ شما برسند.

این را هم بدانید که شگردهایی از قبیل جلب رضایت فرد سیلی خورده و ترتیب دادن نمایش‌هایی از قبیل روبوسی ضارب با مضروب برای سرپوش گذاشتن بر ماجرا، نه مردم را فریب خواهد داد و نه برای افراد خاطی بازدارندگی خواهد داشت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b653c92a-06e5-4ce6-910a-795870060205"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات