728 x 90

پاپ فرانسیس خواستار پایان دادن به "چرخه خشونت" در خاورمیانه شد

پاپ فرانسیس
پاپ فرانسیس

سایت خبرگزاری رویترز روز یکشنبه ۲۶فروردین در گزارشی نوشت: پاپ فرانسیس خواستار پایان دادن به "چرخه خشونت" در خاورمیانه شد

شهر واتیکان - پاپ فرانسیس روز یکشنبه از رژیم ایران و اسراییل خواست تا از اقداماتی که می‌تواند «مارپیچ خشونت» را که تهدید فرو بردن خاورمیانه به عمق درگیری را ایجاد می‌کند، پرهیز کنند.

فرانسیس در گفتگو با زائران در میدان سنت پیترو گفت که با احساس نگرانی و درد اخبار حمله پهپادی و موشکی رژیم ایران به اسراییل را دنبال می‌کرده است.

او گفت: «من از صمیم قلب فراخوان به توقف هر گونه اقدامی که می‌تواند به چرخه خشونت دامن بزند و خطر کشاندن خاورمیانه به یک درگیری بزرگ‌تر را تحریک کند، می‌دهم».

وی افزود: "هیچ کس نباید موجودیت دیگران را تهدید کند. در عوض همه ملتها باید از صلح دفاع کنند و به اسراییلی‌ها و فلسطینیها کمک کنند تا در دو کشور در کنار هم و در امنیت زندگی کنند."

پاپ خواستار آتش‌بس در غزه و مذاکره برای اجازه دادن به کمکهای بشردوستانه برای مردم غزه و کمک به آزادی گروگانهای اسراییلی شد که توسط حماس در حمله هفتم اکتبر به اسراییل دستگیر شده بودند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a4780b3-96af-40e0-ab5a-5111d99c96cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات