728 x 90

قيام هاي خاورميانه,ليبي,

اگر من هم در صحنه دستگیری قذافی بودم او را می‌کشتم

-

جوانان و مرگ قذافی
جوانان و مرگ قذافی
از هر جوان لیبیایی که در خیابانها سؤال می‌کنید می‌گوید اگر من هم در صحنه دستگیری قذافی بودم او را می‌کشتم، چرا که او هزاران نفر از مردم لیبی را به قتل رساند. گزاشی از سی.ان.ان:
از زمان انتشار آن تصاویر در روزی که قذافی کشته شد، سوالی که مطرح شده این است که دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟ در یک فیلم مرد جوانی می‌گوید با شلیک به‌سر قذافی، او را کشته و یک نفر دیگر می‌گوید شاهد صحنه بوده است.

در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برای آن مرد جوان خواهد افتاد؟

احمد بنی از شورای نظامی لیبی می‌گوید: ما از او سؤال خواهیم کرد و تحقیق خواهیم کرد. می‌خواهیم بدانیم چه کسی، چرا و چطور اینکار را انجام داده است.

تلویزیون سی.ان.ان گفت، اما در یک کافه در شهر مصراته موافقت کمی با محاکمه قاتل قذافی وجود دارد.

یک مرد جوان: نه نه من فکر نمی‌کنم که او را باید محاکمه کرد. ما امیدوار بودیم که او را زنده دستگیر کنیم، اما حالا که او مرده است مشکلی نیست. او صدها نفر از مردم این شهر را کشته و ما از این‌که او مرده است؛ احساس رضایت می‌کنیم. بنابراین کسی که او را کشته باید آزاد باشد.

یک جوان دیگر: من فکر می‌کنم قذافی یک مجرم بود. یک جانی بزرگ و تروریست، بنابراین اگر من خودم هم او را می‌گرفتم، می‌کشتم. من قطعاً اینکار را می‌کردم.

سی.ان.ان از او می‌پرسد، به نظر تو با مردی که قذافی را کشته چه کار باید کرد؟

و او پاسخ می‌دهد؛ هیچ کار، من خوشحالم که قذافی کشته شد. همه خوشحالند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2540afcb-da37-41e7-a003-6433f2be0aa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات