728 x 90

انتقال اجباري اشرف,حمله به اشرف,لغو محاصره اشرف,

جمال الکربولی حمله به ساکنان اشرف را پیش‌پرداخت نوری مالکی برای ماندن در قدرت دانست

-

حمله مزدوران مالکی به ساکنان بی‌دفاع اشرف - مهر89
حمله مزدوران مالکی به ساکنان بی‌دفاع اشرف - مهر89
جمال الکربولی، از رهبران العراقیه، حمله به ساکنان اشرف را پیش‌پرداخت نوری مالکی برای ماندن در قدرت دانست و خواهان دخالت سازمان ملل ‌متحد برای حفاظت از ساکنان اشرف شد.

وی که با خبرگزاری اخبار عراق مصاحبه می‌کرد، گفت: موضوع تعرض به پناهندگان ایرانی در کمپ اشرف سوء‌استفاده سیاسی و یک معامله برای گرفتن موافقت رژیم ایران است تا مالکی بتواند ولایت جدید را برای بار دوم عهده‌دار شده و بر حاکمیت بماند و ساکنان اشرف را فدا و قربانی این کار کرده‌اند.

جمال الکربولی افزود: ساکنان اشرف مهمان عراق هستند و باید به آنها احترام گذاشت و از آنها حفاظت کرد و بر دولت عراق است که بیشترین رسیدگی را در حق آنها انجام بدهد و حضور مجاهدین خلق را محترم بشمارد.

وی گفت: مفروض است که یک دخالت بین‌المللی در این مسأله وجود داشته باشد و من از موضع سازمان ملل ‌متحد و سکوتش در رابطه با این موضوع تعجب می‌کنم، چرا که این پناهندگان با وجود بیماران مبتلا به سرطان و امراض مزمن و مجروحینی که به‌دلیل محاصره اشرف قادر به درمان آنها نیستند، از ناراحتیهای زیادی رنج می‌برند و این یک فاجعه بزرگ است.

جمال الکربولی افزود: ما می‌دانیم که سیاست دولت عراق تحت نفوذ رژیم ایران است، بنابراین این دولت در تلاش برای ضربه زدن به ساکنان اشرف است، ولی سؤال این است که چرا به‌رغم این‌که آنها پناهنده محسوب می‌شوند و حمایت از آنها جزء مسئؤلیتهای سازمان ملل ‌متحد محسوب می‌شود، موضع این سازمان موضع یک ناظر است؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/237ceca6-fc57-4d52-9529-1855edbf1bfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات