728 x 90

فراخوان به تظاهرات عليه احمدى‌نژاد,

احمدی‌نژاد نماینده ایران نیست و اپوزیسیون شجاع مجاهدین برای آزادی می‌جنگد

-

قاضی تدپو، عضو کمیته خارجی کنگره آمریکا
قاضی تدپو، عضو کمیته خارجی کنگره آمریکا
قاضی تد پو، عضو کمیته خارجی کنگره آمریکا، درباره تظاهرات بزرگ ایرانیان در نیویورک در اعتراض به حضور پاسدار احمدی‌نژاد در مقر ملل‌متحد سخنانی در مجلس نمایندگان ایراد کرد و خواستار ثبت سخنرانی رودی جولیانی در رکورد کنگره، ارگان رسمی‌کنگره آمریکا، شد و گفت: برخی موارد نیازی به توضیح ندارند. رودی جولیانی، شخصیت عالیرتبه آمریکا، اخیراً در اجتماع 20هزار نفره‌یی که در شهر نیویورک برای اعتراض به احمدی‌نژاد دیکتاتور برگزار شده بود، سخنرانی کرد. احمدی‌نژاد به نیویورک آمده بود که ایدئولوژی تنفرانگیزش را به نمایش بگذارد. این بار اما، صحبتهای ضدیهودی گذشته‌اش را با تئوریهای توطئه حول حمله 11سپتامبر درهم آمیخت. این فرد از جانب مردم ایران صحبت نمی‌کند، مردمی که تنها آزادی می‌خواهند تا به زندگیشان در خارج از سلطه رژیمی ادامه بدهند که برای سرپا نگه‌داشتن خود دست به هر کاری و به هر قیمتی می‌زند. اپوزیسیون شجاع مجاهدین خلق ایران در برگزاری این تظاهرات برای همین آزادیها می‌جنگد. وزارت‌خارجه آمریکا در مورد آنها اشتباه می‌کند. آنها یک سازمان تروریستی نیستند و نبایستی به‌عنوان یک سازمان تروریستی در لیست باشند. شهردار جولیانی با من هم‌نظر بود و من می‌خواهم که سخنرانی وی در نیویورک را در رکورد کنگره آمریکا ثبت کنم.

قسمتی از صحبتهای شهردار جولیانی: اگر این مؤسسه‌ای که اکنون پشت سر ما برپاست، یعنی سازمان ملل، می‌خواهد هدف اساسی خودش که حمایت از حقوق‌بشر است را اثبات کند، چیزی که سابقه و ریشه‌ای طولانی دارد، پس باید در کنار شما و علیه رژیم ایران بایستد. علیه وحشی‌گری که در ایران جریان دارد. علیه حمایت از تروریسم. اکنون در آمریکا زمان آن رسیده است که آن‌چه که درست یا غلط بنابر اساس یک تفکر غلط بر علیه شما و مسأله‌تان انجام شده، مورد توجه قرار گیرد، این‌که دولت مستبد و وحشی ایران راه‌حل دارد. زمان آن است که سازمان مجاهدین را از لیست تروریستی خارج کنیم. من 35سال است که در مورد تروریسم تحقیق و مطالعه داشته‌ام و سالها در این زمینه تجربه و بررسی داشته‌ام و در شهر تحت اداره خودم نیز تروریسمی از نوع دست اولش را از سر گذرانده‌ام. سازمان مجاهدین یک سازمان تروریستی نیست. بلکه سازمانی است که خود را وقف آزادی و حیثیت مردمش کرده است. اکنون زمان آن است که بقیه اعضای کنگره ما به 83نفر دیگر، که از لایحه قاونی 1431 حمایت کرده‌اند، بپیوندند، چه دموکرات و چه جمهوریخواه، کسانی که برای برداشتن این برچسب غیرعادلانه و غیرمنصفانه فراخوان داده‌اند. نام این سازمان توسط دولت بریتانیا از لیست حذف شد. نام آنها توسط اتحادیه اروپا از لیست حذف شد. بنابراین توسط کنگره آمریکا نیز باید این نامگذاری ملغی شود و آقای اوباما باید به‌عنوان یک مدافع آزادی از آن حمایت کند…
مردم شما، یعنی مردم ایران، خواهان مبارزه برای آزادی هستند؛ شما صدای خود را علیه فجایع شنیع در قبال شرافت انسانی بلند کرده‌اید. و وقتی مردم برای آزادی به پیکار برمی‌خیزند، این ملت، یعنی آمریکا، باید با قدرت در کنار آنها بایستد و از آنها حمایت کند.
من آرزو دارم و دعا می‌کنم که شما و من با هم به ایران برویم؛ من امیدوارم که ما جشن آزادی برای مردم ایران را در آنجا بگیریم چرا که جشن آزادی ایران جشن آزادی همه ما را رقم خواهد زد.
ولی آن روز از طریق خواهش و تمنا از احمدی‌نژاد برای شرکت در مذاکره فرا نخواهد رسید. از طریق نشان‌دادن ضعف فرا نخواهد رسید چرا که زورگویان با دیدن ضعف پیشروی می‌کنند. مستبدین با دیدن ضعف تشویق می‌شوند. آنها فقط یک زبان را می فهمند: قدرت. آنها باید با قدرت آمریکا و نه ضعف آن روبه‌رو شوند. آمریکا، جهان و همه ما باید روشن سازیم که احمدی‌نژاد تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داشت به تسلیحات اتمی دست یابد. این قابل مذاکره نیست. قابل بحث نیست. جای تبادل نظر و جر و بحث ندارد.
نه! نه! نه به تسلیحات اتمی!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa745afe-d25a-4ce2-be0f-585846acb3de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات