728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

سید احمد غزالی، کشورهای عربی و اسلامی را به دفاع از اشرف فراخواند

-

سید احمد غزالی نخستوزیر سابق الجزایر و رئیس کمیته عربی اسلامی دفاع از اشرف
سید احمد غزالی نخستوزیر سابق الجزایر و رئیس کمیته عربی اسلامی دفاع از اشرف
سید احمد غزالی نخست‌وزیر سابق الجزایر و رئیس کمیته عربی اسلامی دفاع از اشرف طی مقاله‌ای که در روزنامه الشرق الاوسط به چاپ رسید، اوضاع ایران، توطئه‌های رژیم آخوندی علیه اشرف و گردهمایی بزرگ ایرانیان در 26ژوئن در تاورنی فرانسه را مورد بررسی قرار داد
نخست وزیر سابق الجزایر در بخشی از این مقاله به گردهمایی بزرگ ایرانیان در تاورنی فرانسه پرداخت و نوشت من شخصا تا الان در شش گردهمایی که از سال 2004 در پاریس برگزار شده، شرکت کرده‌ام، و هر سال مشاهده کرده‌ام که تعداد شرکت‌کنندگان و هواداران افزایش یافته است، اما امسال بدلیل حوادث ایران و عراق و هم‌چنین در سطح بین‌المللی، وضعیت با همیشه فرق دارد.

سید احمد غزالی در بخش دیگری از این مقاله، دخالتهای رژیم در عراق و توطئه‌های رژیم آخوندی علیه اشرف توسط نوری مالکی و مزدورانش را مد نظر قرار داد و نوشت
رژیم ایران در بازی با سرنوشت مردم و کشور عراق نقش اول را ایفا می‌کند. وقتی به سخنان رهبر عراقی دکتر ایاد علاوی گوش می‌کنیم که چند روز پیش در صحبت با روزنامه ”الشرق الاوسط“ گفت: بعهده گرفتن منصب نخست وزیری توسط او برای آخوندهای حاکم بر ایران خط سرخ بشمار می‌رود، اثبات همین موضوع است. کما اینکه سرپیچی مالکی و چسبیدن او به قدرت و تک‌رویش، دلیلی جز قدرت‌نمایی به پشتوانه ایران آخوندی ندارد. بدون شک او برای اقداماتی که علیه مجاهدین در اشرف در پایان ماه ژوییه سال گذشته انجام داد، انتظار گرفتن پاسخ خوبی از طرف (رژیم) ایران دارد. زیرا او به دشمن‌ترین دشمنان رژیم ایران، که ساکن این قرارگاه هستند تهاجم کرد و بیش از ده نفر از آنان را کشت و صدها تن را مجروح کرد. و از آن موقع تا امروز از هیچ تلاشی برای اعمال فشارهای مختلف بر آنان کوتاهی نکرده است.
نخست وزیر سابق الجزایر می‌افزاید:
آخرین حلقه این فشارها و توطئه‌ها اقدام به انتقال مزدوران رژیم ایران به ورودی این قرارگاه از چند ماه پیش است تا شب و روز به شکنجه روحی مجاهدین خلق ساکن این قرارگاه بپردازند. عجیب این‌جاست که رژیم ایران و دولت مالکی این مزدوران را خانواده مجاهدین خلق خطاب می‌کنند، اما این رژیم در داخل ایران احکام اعدام برای خانواده‌های مجاهدین صادر می‌کند و می‌گوید آنها ”محارب“ هستند چون از ”اشرف“ دیدار کرده‌اند… .

نخست وزیر سابق الجزایر سپس کشورهای عربی و اسلامی را به دفاع از اشرف فراخواند و نوشت:
ما در کمیته عربی اسلامی دفاع از ”اشرف“ همه کشورها و مردم عرب و اسلامی را فرامی‌خوانیم و به آنها می‌گوییم دفاع از مجاهدین خلق واجب انسانی و اسلامی و اخلاقی است. زیرا آنها با تجربه مبارزاتی 45ساله‌شان ثابت کردند؛ به آرمان و مردم و ارزشهای اصیل اسلامی و انسانی وفادارند. کما اینکه آنها ثابت کرده‌اند از مواضع خود در زیر فشارها، هر چقدر که میزان و شدت آن زیاد باشد، عقب‌نشینی نمی‌کنند. آنچه که در سال گذشته برای سی و شش تن از آنان اتفاق افتاد، در 72روزی که در زندانهای رژیم مالکی در عراق گذراندند، بهترین دلیل بر این مدعاست، آنان از روز اول اعتصاب غذا کرده و در تمامی این مدت طولانی بر اعتصاب خود باقی ماندند، و در روزهای آخر اعتصابشان را به اعتصاب خشک تبدل نمودند. و با اینکه در معرض انواع ضربات و اهانتها قرار گرفتند، سر سوزنی از مواضعشان عقب‌نشینی نکردند. و با این پایداری تعادل را چرخاندند. و با تکیه بر این پایداری، فعالیتهای سیاسی و جنگ سیاسی که در عراق و کشورهای مختلف از آنها پشتیبانی می‌کرد، تاثیر بسیاری در به شکست کشاندن نقشه آخوندها و همکاران آنها در دولت عراق گذاشت، و در پایان کار، در ساعتهای آخر حیاتشان، درحالیکه بیشتر آنها در شرف شهادت بودند، به خانه خود در ”اشرف“ بازگشتند».

نخست وزیر سابق الجزایر با یادآوری اینکه وضعیت ایران چه به‌لحاظ داخلی و یا منطقه‌ای و بین‌المللی موضوع روز شده است با اشاره به قیام مردم ایران نوشت
مردم ایران… ثابت کردند که راه درست همانا راه و روشی است که مقاومت ایران و مجاهدین خلق از سی سال پیش پیموده‌اند، این تحولی است که در ایران ایجاد شده است.
در سطح بین المللی برای همه کاملاًً مشخص شد که رژیم ایران از برنامه هسته‌ای‌اش برای دست‌یابی به سلاح اتمی دست برنمی‌دارد، و قطعنامه جدید شماره 1929 که توسط شورای امنیت در این زمینه صادر شد، هیچ معنی سیاسی جز این ندارد که جهان مسیر خود در رفتار با این رژیم را به دور از مانورها و بازیهای آن، یافته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/053a6228-8f61-466d-a527-813fc6cc21c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات