728 x 90

مادران شهيدان ,

تجمع اعتراضی مادران شهیدان قیام در مقابل زندان وزرا و بیدادگاه آخوندها

-

تظاهرات مادران - آرشیو
تظاهرات مادران - آرشیو
مادران شهدای قیام سراسری در مقابل زندان وزرا و بیدادگاه انقلاب رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار آزادی مادران دستگیر شده در پارک لاله تهران شدند.
براساس گزارش رسیده؛ بیش از 70 نقر از مادران شهدا و خانواده‌های مادران دستگیر شده در پارک لاله برای پیگیری وضعیت آنان که هر شنبه در اعتراض به عدم محاکمه و مجازات آمرین و عاملین کشتارها تجمع می‌کردند و روز گذشته بازداشت شدند، با سر دادن شعار خواهان آزادی سریع و بدون قید و شرط مادران در بند شدند.
یکی ازماموران جنایتکار نیروی انتظامی به نام سروان علی آل بویه که هر شنبه درپارک لاله مادران را مورد یورش و اذیت آزار قرار می‌داد، سعی داشت با توهین و برخوردهای وحشیانه مادران را متفرق کند. اما مادران بر ادامه حرکت اعتراضی خود پافشاری کردند. چند نفر از ماموران سرکوبگر برای ایجاد رعب و وحشت شروع به فیلم‌برداری و گرفتن عکس از مادران نمودند، ساعت 14 و 30دقیقخ مادران در بند را در حالی که به آنها دست‌بند زده بودند با یک دستگاه مینی‌بوس به بیدادگاه انقلاب رژیم منتقل کردند اما مادران شهدای قیام و خانواده دستگیر شدگان با خودروهای خود برای مدتی مینی‌بوس حامل مادران دستگیر را به محاصره خود در آوردند مادران بازداشت شده در حالی که دست‌بند به دست داشتند دستان خود را به نشانه پیروزی به سایرین نشان می‌دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2e04d06-073f-4229-890a-5cce10b8db28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات