728 x 90

اخبار سوريه,

حمایت مردمی از رزمندگان آزادی در سوریه

-

 -
-
ساکنان مناطق آزاد شده حلب، دست در دست رزمندگان آزادی برای اداره امور و برای رزم و نبرد بیشتر تلاش می‌کنند.

در نبردهای سنگینی که هم‌اکنون در مناطق مختلف شهر حلب در جریان است، گروهی از جوانان کار هماهنگی بین شهروندان و رزمندگان را انجام می‌دهند، تا تمامی امور به نحو احسنت پیش برود. این جوانان سعی دارند تمامی نیازهای روزانه رزمندگان و مسائل لجستیکی آنها را به کمک یکدیگر حل کنند.

جوانان انقلابی در حلب که ضرورت کار جمعی برای حفاظت از شهرشان را به خوبی درک می‌کنند، با شعار «بپیوند و با ما باش» تا آنجا که می‌توانند، سعی می‌کنند از تمامی امکانات شهری و نظامی برای مقابله با دیکتاتور و تقویت صفوف رزمندگان این شهر استفاده کنند.

یک شهروند: این جوانان، رزمندگان و مدافعان حقیقی این شهر هستند، ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا از طریق به راه‌انداختن تظاهراتهای منظم، حمایت خودمان را از این انقلاب و انقلابیون حقیقی به دنیا نشان دهیم.

یکی از دست‌اندرکاران این فعالیتها: مردم این شهر در این سالیان لحظات زیادی را بین مرگ و زندگی گذرانده‌اند، در این میان نمی‌شود میانه را انتخاب کرد چرا که الآن ارتش آزادی در این شهر حضور دارد باید کاری کرد که وحدت میان رزمندگان و ساکنان در نبرد مشترکی که پیش رو دارند افزوده شود.

هم‌اکنون در منطقه سیف در حلب، رزمندگان و جوانان انقلابی در یک صف قرار گرفته‌اند و تفاوتی میان آنها وجود ندارد. ساکنان به رزمندگان برای دفاع از خاک و ناموس شان هر گونه کمکی می‌کنند، زیرا سرنوشتشان برای باز گرداندن شادی و برقراری یک حکومت مردمی به یکدیگر گره خورده است. رسیدن به این هدف تنها با صبر و مقاومت و سختی امکانپذیر است.

یک رزمنده: اهالی این شهر بیشترین همکاری را با ما در جبهه ها انجام می‌دهند و بسیار مشوق ما هستند، آنها این کار را با سنگر سازی و تأمین مایحتاج روزانه رزمندگان و کمبودهای آنها انجام می‌دهند.

یک شهروند: برای تأمین امنیت شهر، تمامی ساکنان و رزمندگان با هم مشارکت می‌کنند، هم‌اکنون تمامی سازمانهای مردمی در جهت رفع نیازهای این شهر خصوصاً رفع نیازهای روزانه کار می‌کنند.

در این همکاری، رزمندگان با سلاحهایشان اجازه هیچ تعرضی را به اهالی نمی‌دهند. آنها هم‌اکنون مانند یک پیکر واحد شده‌اند که کسی یارای مقابله با عزمشان برای رسیدن به آزادی ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5cecb71-acf6-4cef-93b5-3adb958789b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات