728 x 90

-

یورش وحشیانه دژخیمان و ضرب و جرح زندانیان بند 1 زندان گوهر دشت

-

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت
دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت کرج به زندانیان بی‌دفاع بند 1 معروف به بند آخرخطیها یورش بردند و به طرز وحشیانه‌یی زندانیان را مورد ضرب و جرح قرار دادند.
به گزارش دریافتی این یورش وحشیانه که روز شنبه23آبان صورت گرفت، منجر به مجروح شدن شماری از زندانیان از جمله شکستن دست و انگشتان و خونریزی شدید آنان گردید.
یکی از پاسدار بندهای دژخیم چنان به زندانی بهرام تصویری ضربات باتون وارد می‌کرد که باتون وی شکست. چند انگشت دست این زندانی شکست و بدن او از چند ناحیه زخمی گردید و دچار خونریزی شد. این زندانی پس از ضربات و حشیانه و شکستگی انگشتان دستش و زخمی شدن بدنش به سلولهای انفرادی بند 5 منتقل گردید. بهرام تصویری از جمله کسانی بود که هنگام تصرف شکنجه‌گاه بند 1 در سلولهای انفرادی آن زندانی بود. گفته می‌شود این یورش وحشیانه برای انتقام‌گیری از زندانیان تصرف کننده شکنجه‌گاه بند 1 سازمان دهی شده بود.
زندانی دیگری که آماج ضربات باتون پاسداربندها و گارد زندان قرار گرفت بهروز شیرخوانی نام دارد. بدن این زندانی در اثر ضربات باتون سیاه شده بود. پاسدارانی که در این یورش وحشیانه زندانیان را مورد ضرب وجرح قرار دادند عبارتند از گودرزی، محمدی و مهرآبادی.
بنا‌به خبر دیگری روز یکشنبه 24آبان ماه درگیری خونین در بند 1 روی داد که در اثر آن حسین دلیرانی 45ساله از ناحیه شش، کلیه و کبد دچار صدمات شدید گردید. وضعیت وی وخیم گزارش شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ef62e30-e8dc-4914-9761-3469b3a14238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات