728 x 90

سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان، در دومین سالگرد قیام - زن - مقاومت - آزادی (قسمت دوم)

سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان، در دومین سالگرد قیام
سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان، در دومین سالگرد قیام

در دومین سالگرد قیام

زن مقـاومـت آزادی

پیش به‌سوی انقلاب و جمهوری دموکراتیک

ما زن و مرد جنگیم می‌جنگیم می‌میریم ایران را پس می‌گیریم

 

مقاومت ایران

سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان

تجدید عهد با شهیدان سرفراز قیام

حمایت از حق مقاومت کانون‌های شورشی در برابر رژیم ضدبشری

فراخوان به لیست‌گذاری تروریستی سپاه خامنه‌ای

۲۳ و۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

زن مقـاومـت آزادی. .

تظاهرات در مقابل کاخ سفید

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

واشنگتن ـ شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

واشنگتن ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعارها: نسل قیام می جوشد ایران می‌خروشد ـ محاکمه قاتلان خواسته خلق ایران

شیرین نریمان

بنام. مصطفی ذاکری / به‌نام سیمین و حمیرا و فرشته به‌نام زهرا خسروی و منیره رجوی و مهشید رزاقی. به‌نام سعید زینالی و مصطفی کریم بیگی، به‌نام ستار بهشتی و زهرا کاظمی، به‌نام ندا آقا سلطان و ترانه موسوی و اشکان سهرابی و به‌نام پژمان قلیپور و نوید بهبودی، به‌نام ناهید ترکاشوند

بنام مهسا ژینا امینی، به‌نام خدای رنگین کمان و کیان پیرفلک، بیاد نیکا شاکرمی و حدیث نجفی و بیش از هفتصد ایرانی غیور کوچک و بزرگ زن و مرد که در خاک و خون غلتیدند. به‌نام محسن شکاری و مهدی کرمی و رضا رسایی و به‌نام علیرضا گلیپور

در پنجاه سال اخیر سرزمین ما غرق از خون زنان و مردانی است که برای آزادی ایران جانشان را در دو سلطه شاه و شیخ از دست داده‌اند. دو سال پیش در چنین روزهایی مهسا ژینا امینی ناجوانمردانه توسط گشتهای سرکوب رژیم دستگیر و کشته شد و به‌دنبال آن ما در سراسر جهان شاهد اعتراضات عظیم هموطنانمان در ایران بودیم. واکنش‌هایی که انگیزه هزاران هزار ایرانی خارج کشور شد و آنها نیز برای همبستگی در تظاهراتهای عظیم هزار هزار به خیابانهای شهرهای متفاوت در سراسر جهان آمدند و فریاد سرنگونی رژیم را سردادند پیوندی بود بسیار غیرمترقبه که ایرانیان در خارج و داخل از ایران یک زبان خواستار سرنگونی رژیم کثیف ایران بودند و آن چیزی بود که رژیم ایران همیشه سعی در جلوگیری از آن را داشته و دارد. و اما آن چیزی که از پیشرفت اعتراضات همزبانی ایرانیان در هر گوشه ایران و جهانیان بود یکبار دیگر پیوند شاه و شیخ و طرح توطئه دیگر آنها برعلیه مردم ایران و سرنگونی این رژیم بود. در این دوران این وظیفه تک‌تک ماست که باید در آگاهی دادن به هموطنانمان بکوشیم تا اجازه ندهیم که یکبار دیگر به قیام بعدی خیانت شود. این وظیفه اخلاقی و انقلابی و تاریخی تک‌تک ماست که در افشای این‌گونه توطئه‌ها بکوشیم و در کنار شورای ملی مقاومت و در حمایت از خانم رجوی و طرح ده ماده‌ای ایشون برای ایرانی شکوفا در آینده به رزم و جنگ خودمان ادامه بدهیم. و حضور قاطع داشته باشیم.

شعارها: انقلاب رسم ماست سرنگونی عزم ماست - تا دیکتاتور تو کاره قیام ادامه داره

حکومت اعدامی سرنگون سرنگون- ایران سراسر آتش آتش جواب آتش

حرف اول حرف آخر سرنگونی سرنگونی – سر مار ولایت عامل هر جنایت - شعار خارجی

انقلاب رسم ماست سرنگونی عزم ماست - ایران سراسر آتش آتش جواب آتش

خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه - می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم - حرف اول حرف آخر سرنگونی سرنگونی

 

زن مقـاومـت آزادی. .

تظاهرات در تورنتو

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

تورنتو ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

اجرای جمعی سرود ای ایران

 

حمید قراچه

هر چند استبداد و استعمار در تلاش به انحراف کشاندن آن قیام دلاورانه به میدان آمدند ولی همان روزهای اول کانون‌های دلیر شورشی به شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر عمال استبداد را پس راندند.

 

جودی اسکرو ـ رئیس کمیته تجارت بین‌المللی پارلمان کانادا

از شما به‌خاطر ایستادن و مبارزه برای دموکراسی تشکر می‌کنم. رژیم ایران به اعدام مداوم مردم ایران ادامه می‌دهد. جهان دیگر نمی‌تواند به کناری بایستد و شاهد اعدام افراد بی‌گناه و محرومیت آنها از حقوقشان برای آزادی باشد. من با رهبری خانم رجوی و همه گروه فوق‌العاده‌ای که هرگز از دفاع از مردم ایران برای اطمینان از رسیدن آنها به آزادی دست از کار نمی‌کشند ادامه خواهم داد.

بسیار خوشحالم که دولت ما در ژوئن ۲۰۲۴ سپاه پاسداران را به‌عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد. این چیزی است که ما اینجا در تورنتو و دوستان ما و مردم ایران و در سراسر کانادا در راستای آن تلاش کردیم. بالاخره در ژوئن این اتفاق افتاد. افرادی هستند که نباید در این کشور باشند، چون با سپاه ارتباط دارند، آنها با فریب به اینجا آمده‌اند و اخراج می‌شوند. و داراییهای آنها ضبط می‌شود. این سرمایه‌ها و داراییها باید برای حمایت از مبارزان حقوق‌بشر مانند بسیاری از شما که امروز اینجا هستید استفاده شود. جنبش زنان به رهبری خانم رجوی سرانجام آزادی را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد. بدانید که من به‌عنوان یک نماینده حزب لیبرال پارلمان امروز اینجا در کنار شما هستم و هم‌چنان در کنار شما خواهم بود. ما باید صدها نفر دیگر را بسیج کنیم تا وقتی که آخوندها را به زیر بکشیم. ما تا اینجای کار رسیده‌ایم از گردنه عبور می‌کنیم و سرانجام از شر آخوندهای حاکم بر ایران که مردم را نابود می‌کنند و هر روز مردم را اعدام می‌کنند خلاص می‌شویم.

می‌خواهم به تک‌تک شما که امروز اینجا هستید، بگویم، به کاری که سالیان سال است انجام می‌دهید، ادامه دهید. شما هم‌چنان شجاع هستید، نمی‌ترسید و برای حقوق مردم ایستادگی می‌کنید.

 

پیام پروفسور ایروین کاتلر – وزیر پیشین دادگستری کانادا

خوشحالم که در یک هدف مشترک، در پیگیری عدالت برای قربانیان قتل‌عام سال ۱۳۶۷ و حسابرسی از عاملان این جنایت و برای پایان دادن به سرکوب گسترده در ایران به شما ملحق می‌شوم.

در دومین سالگرد قتل وحشیانه مهسا امینی، بایستی نگاهی به سرکوب گسترده جمعی در ایران و جنایات قساوت‌بار جمعی بیاندازیم.

ما یاد و خاطره قربانیان ۶۷ توسط هیئتهای مرگ در ایران را گرامی می‌داریم که در گزارش اخیر گزارشگر ویژه ملل متحد به‌عنوان یک جنایت سبعانه، و جنایت مستمر علیه بشریت شناخته شده است. کانادا اولین کشور در جهان و پارلمان کانادا اولین پارلمان در جهان بود که این جنایات جمعی را جنایت علیه بشریت توصیف کرد.

همه اینها نه فقط بازتاب فرهنگ تکان‌دهنده قساوت، جنایت و فساد است، بلکه فرهنگ تکان‌دهنده مصونیت است که در آن عاملان سرکوب نه تنها برای جنایات بی‌رحمانه خود مورد حسابرسی قرار نگرفته‌اند بلکه به‌خاطر این جنایات بیرحمانه پاداش گرفته‌اند. ما گردهم می‌آییم تا فراخوانی برای اقدام بدهیم. از دولت و پارلمان کانادا می‌خواهیم عاملان سرکوب در قتل‌عام ۶۷ را مورد حسابرسی قرار دهد و به این فرهنگ مصونیت از مجازات پایان دهد. ما خواستار محاکمه همه کسانی هستیم که مسئول جنایت سرنگونی هواپیمای مسافربری PS۷۵۲ هستند که دادگاه عالی در کانادا آنرا یک جنایت تروریستی شناخت.

باشد که سال آینده در مسیر آزادی در ایران و در مسیر حسابرسی از عاملان سرکوب در راستای پیگیری عدالت برای قربانیان این جنایات جمعی و حسابرسی از عاملان دیدار کنیم این باید آرمان مشترک ما باشد و خواهد بود و ما در این آرمان مشترک آرام نخواهیم گرفت.

شعارها: با عزم صد برابر ایستاده‌ایم تا آخر ـ مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی- محاکمه قاتلان خواسته خلق ایران

ـ حکومت اعدامی سرنگون سرنگون- خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه - تا دیکتاتور تو کاره قیام ادامه داره

ـ انقلاب رسم ماست سرنگونی عزم ماست -نسل زنان ایران شورشی و خروشان

با عزم صد برابر ایستاده‌ایم تا آخر - خاتمه جلادان به‌دست خلق ایران

محاکمه جلادان به‌دست خلق ایران - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

انقلاب رسم ماست سرنگونی عزم ماست - خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه

مرگ بر ارتجاع ساواک باشه یا سپاه - با عزم صد برابر ایستاده‌ایم تا آخر - انقلاب رسم ماست سرنگونی عزم ماست

مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی -کانون‌های شورشی درود بر رزمتان سلام بر عزمتان

 

زن مقـاومـت آزادی. .

تظاهرات درونکوور

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

زن مقـاومـت آزادی. .

سان فرانسیسکو

گرامیداشت شهیدان قیام

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شیلا نینوایی

هم میهنان گرامی، حمایت از زندانیان سیاسی حمایت از خواسته‌های اساسی جنبش‌های آزادیخواهانه ملت ایران است. بوی هولناک مرگ از قتلگاههای وحشتناک هر روز بیشتر و بیشتر به مشام می‌رسد. فجایع وحشتناک از زبان جنایات وحشیانه نام گزارش جاوید رحمان در مورد اعدام‌های سال‌های شصت و شصت و یک و شصت و هفت است که به سازمان ملل ارائه کرده است تا امروز ادامه دارد و هیچ بیانیه و محکومیتی نتوانسته مرهم درد کوچکی برای زندانیانی باشد که طلیعه سپیده دمان برایشان طناب دار برای خود یا هم‌بندان آنها را به همراه دارد. ما نیز در دوران زندان هر روز و هر ساعت و هر دقیقه جنایات لاجوردی جلاد و دیگر جنایتکاران را می‌دیدیم و با خود می‌گفتیم حفظ و حراست از شرافت انسانی و ایستادگی و مقاومت اصلی‌ترین وظیفه هر زندانی مبارز ا‌ست. امروز در زندانهای سراسر کشور خواهران و برادران و فرزندانمان این‌چنین دژخیمان دژخیمان را به استیصال کشاندند و می‌گویند حکومت است که باید از مردم درخواست عفو کند ما با تمام وجودمان لحظات این زندانیان را حس می‌کنیم چرا که ثانیه‌های سلول‌ها یعنی انتظار برای مقاومتی دیگر یعنی انتظار برای اعدامی دیگر یا شکنجه و تبعیدی دیگر و برای تداوم و تعمیق مبارزه یکی از راه‌ها اتحاد و اعتصاب در زندانها است. ما زندانیان سیاسی پیشین هم‌چنین کوه‌زنان و دلاورمردان سال‌ها طعم زندانها و شکنجه ممنوعیتها و محدودیتها را با پوست و گوشت و خون و استخوان خود چشیده‌ایم از کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام و اعتصاب غذای به به‌حق آنان قویاً حمایت نموده و با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های انباشته شده در طول سالیان که در ارتباط با مجامع حقوق‌بشری حاصل شده است، تمام قد از خواسته‌های این عزیزان حمایت کرده و در حد وسع خود تلاش می‌نماییم که خواسته‌های به حق آنان را پژواک دهیم. سلام بر آزادی نه به اعدام

جمعی از زندانیان سیاسی از بند رسته زندانهای رژیمهای شاه و شیخ شهریور یک‌هزار و چهارصد و سه

 

زن مقـاومـت آزادی. .

لس آنجلس

گرامیداشت شهیدان قیام

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

لس آنجلس- ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار جمعیت: می‌کشم می‌کشم هرآن که خواهرم کشت...

 

ناصر شریف

دومین سالگرد قیام شکوهمند مردم ایران در سال ۱۴۰۱ علیه دیکتاتوری ولایت فقیه با گسترده‌ترین شعار مرگ بر خامنه‌ای را در حالی پشت سر می‌گذاریم که زمینه‌های قیام بسا بسا بیشتر از قبل مشهود است. قیام هزار و چهارصد و یک که در واکنش به‌قتل مهسا امینی از بیست و پنج شهریور هزار و چهارصد و یک آغاز شده بود در ماه‌های بعد نیز ادامه یافت و به جنبشی گسترده و شکوهمند تبدیل شد و خشم و نفرت انباشته شده جامعه را به آتشی عظیم تبدیل کرد تا امروز شعله‌های آن خاموش نشده است. مردم ایران در قیام هزار و چهارصد و یک تمامیت رژیم ولایت فقیه را به چالش کشیده‌اند با درود فراوان به قیام قهرمانانه مردم ایران در هزار و چهارصد و یک که کماکان ادامه داره و تا سرنگونی رژیم ددمنش آخوندی ادامه خواهد داشت. درود درود درود

 

زن مقـاومـت آزادی. .

دالاس

گرامیداشت شهیدان قیام

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

دالاس- ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار جمعیت: نسل قیام می‌جوشد ایران می‌خروشد - نسل زنان ایران شورشی و خروشان - با عزم صد برابر ایستاده‌ایم تا آخر - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر- نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری ـ زن مقاومت آزادی - نسل زنان ایران شورشی و خروشان- آزادی میاید با می‌توان و باید

 

زن مقـاومـت آزادی. .

تظاهرات در مقابل نخست‌وزیری انگلستان

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

لندن - شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

لندن - شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: حرف اول حرف آخر سرنگونی سرنگونی ـ مسعود رهبر ماست پیروزی از آن ماست ـ می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم

شعار: خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه

شعار: نسل قیام می‌جوشد ایران میخروشد ـ حکومت اعدامی سرنگون سرنگون- آزادی میاید با می‌توان و باید - سر خم قدغن - خون شهیدانمان ضامن آزادی ایران ماست ـ کانون‌های شورشی درود بر عزمتان سلام بر عزمتان

شعار: آزادی میاید با می‌توان و باید - با عزم صد برابر ایستاده‌ایم تا آخر - دادخواهی شهیدان. . …

 

زن مقـاومـت آزادی. .

لوکزامبورگ

گرامیداشت شهیدان قیام

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

لوکزامبورگ - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

سولماز جدیری

در صف مقدم این اعتراضات زنان ایران با شجاعت و استقامت بی‌نظیر خود به خیابان‌ها آمدند و رهبری این جنبش آزادیخواهانه را برعهده گرفتند.

 

زن مقـاومـت آزادی. .

استراسبورگ

گرامیداشت شهیدان قیام

یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

استراسبورگ- ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

شعار: نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر- قسم بخون یاران ایستاده‌ایم تا پایان ـ تن برود جان برود آزادی از بین نرود ـ مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی - آزادی میاید با می‌توان و باید- از کردستان تا تهران جانم فدای ایران ـ از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر ـ خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک – دموکراسی آزادی با مریم رجوی

 

زن مقـاومـت آزادی. .

بخارست

گرامیداشت شهیدان قیام

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

علی امامی

این روزها در دومین سالگرد قیام خونین هزار و چهارصد و یک هم‌چنان شاهد تداوم اعتراضات گسترده هموطنان در داخل ایران هستیم هر چند رژیم ددمنش آخوندی با تمام قوا قصد سرکوب این اعتراضات را دارد و هر روز بیش از پیش بر اعدام‌های گروهی می‌افزاید اما مردم ایران عزم خود را برای سرنگونی این رژیم جزم کرده‌اند مقاومت از درون زندانهای ایران به اشکال مختلف هم‌چون اعتصاب غذا در روزهای سه‌شنبه و یا صدور بیانیه و فراخوان به همبستگی و اعتراض ادامه دارد. همبستگی مردم ایران برای برقراری یک جمهوری دموکراتیک با چراغ راهنمای نه شاه نه شیخ نوید فردایی روشن برای میهن عزیز مان ایران است.

 

زن مقـاومـت آزادی. .

تظاهرات در برلین

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

برلین- ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مهران میرزایی

قیام شهریور که در آن بیش از هفتصد و پنجاه نفر جان خود را از دست دادند اکنون پس از دو سال اما خشم فرو خفته و خشم مردم بی‌حقوق به‌طور تصاعدی افزایش یافته است. جرقه دیگر می‌تواند باعث خیزش جدیدی با مقیاس و شتاب بزرگ‌تری باشد این واقعیت به جهانیان پیام روشنی داد که ادامه سیاست مماشات با ملاهای قرون‌وسطایی محکوم به شکست است.

 

منصور وجود

با سلام به شما و با درود به شهیدان قهرمان قیام چه آنان که در کف خیابان جانشان را فدای آزادی خلق و میهن کرده‌اند و چه جوانان پرشوری که در زندان به جلادان خامنه‌ای خون‌آشام نه گفتند و دژخیمان را در حسرت تسلیم و سازش گذاشته و سر به دار شدند. از طرف جامعه ایرانیان برلین از دولت آلمان و نمایندگان محترم بوندستاگ می‌خواهیم به محکوم کردن و هشدار و اخطار به این رژیم وحشی خاتمه داده و قدمی بزرگ‌تر از تعطیلی پنجاه و سه مرکز رژیم بردارند و سفارتخانه، کنسولگریها و سایر مراکز رسمی این رژیم را بسته و شبکه مزدوران آنان را افشا کنند و در طرف مردم ایران قرار گیرند.

 

لئو داتسنبرگ- رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

دوستان عزیزم اینجا در برلین و در اشرف سه به‌عنوان یکی از حامیان مقاومت ایران به‌مناسبت دومین سالگرد قیام در ایران خوشحالم که توجه شما را به یک رویداد مهم جلب می‌کنم و آن این‌که نماینده خامنه‌ای در آلمان یک آخوند بنیادگرا و حامی تروریسم به‌نام مفتح با صدور حکم اخراج مجبور به ترک آلمان شد. این خبر خوبی است و این روند باید تا اخراج همه عوامل آخوندها ادامه یابد. با تظاهرات امروز ما می‌خواهیم دو پیام را منتقل کنیم. اول مقاومت در برابر رژیم ایران به یمن فعالیت‌های شجاعانه کانون‌های شورشی در ایران به‌سرعت در حال رشد است. ما از خواست مردم ایران برای تغییر رژیم و پایان دیکتاتوری غیرانسانی حمایت می‌کنیم. دوم ما به کمپین جهانی نه به اعدام می‌پیوندیم که توسط خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی اعلام شد پزشکیان اغلب در مطبوعات بین‌المللی به‌عنوان نماینده به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان معرفی می‌شود این همان داستانی است که در دوران روحانی و بسیاری دیگر از رؤسای جمهور رژیم شنیده‌ایم و فکر می‌کنم اکنون افراد کمتر و کمتری آن را باور می‌کنند و این سیاست مماشات با روایت‌های نادرست چندین به‌اصطلاح کارشناس ایران که به دولت بنیادها و اتاق‌های فکر مشاوره می‌دهند پشتیبانی می‌شود و آنها هم‌چنین در خارج خود را به‌عنوان به‌اصطلاح منتقد جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند اما در واقع فقط رهنمودهای سیاست خارجی همین رژیم را نمایندگی می‌کنند. آنها می‌خواهند غرب را برای پایان دادن به تحریم‌ها علیه رژیم وارد مذاکره کنند. یک عامل مهم دیگر وجود دارد مقاومت ایران و جامعه در تبعید دهه‌هاست که چهره واقعی رژیم را آشکار کرده‌اند. اطلاعات شما تضمین کرد که حتی قبل از این رویدادهای جاری بسیاری از مردم هوشیار شده‌اند و فهمیدند که این رژیم قابل اصلاح نیست بلکه آنها بنیادگرایان اسلام‌گرا هستند. رئیس‌جمهور جدید رژیم این موضوع را در حمایت بی‌پایان خود از سپاه پاسداران و ادامه سیاست‌های رئیسی جلاد تهران روشن کرده است ما باید حتی آخرین مدافعان سیاست مماشات در محافل دولتی آلمان را متقاعد کنیم که مماشات با رژیم هیچ نتیجه‌یی نخواهد داشت اما مهم‌تر از آن وظیفه متقاعد کردن آنها به‌وجود آلترناتیو دموکراتیک برای رژیم در قالب شورای ملی مقاومت ایران است به همین دلیل ما امروز اینجا هستیم تا این پیام را به شما بدهیم.

 

ماریون بوکر ـ رئیس ائتلاف بین‌المللی زنان ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲

اکنون می‌دانیم که باید در همه خیابان‌ها و در تمام پارلمانهای جهان برای مقابله با ستمگران و عاملان خشونت همراه باشیم هیچ آزادی برای زنان و مردان در جهان بدون صلح و آزادی در همه جا وجود ندارد. یکی از دوستان و مبارزان آزادی و حقوق زنان به من گفت ایران عامل همه شرارت ها است و به‌عنوان نماینده ایدئولوژی سبعانه خود ترور و شبه‌نظامیان را در مناطق مختلف صادر می‌کند و زنان را از حقوقشان منع می‌کند. بله همین‌طور است. پس از گزینش رئیس‌جمهور جدید رژیم ایران که به‌هیچ‌وجه میانه‌رو نیست رژیم هر روز به اعدام ادامه می‌دهد. ما نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم. آلمان و اروپا و سایرین باید روابط خود را با رژیم ایران قطع کنند. نمایندگان آنها را اخراج کنند. خوب است که دولت آلمان مرکز رژیم ایرانی در هامبورگ را بست و مسئول آن را اخراج کرد. این روند باید صددرصد ادامه یابد. پارلمانهای بیشتری باید به‌طور مرتب از مقاومت زنان جوانان هنرمندان و مردم ایران حمایت کنند کمپین نه به اعدام زنده است. این کمپین بنا به فراخوان مریم رجوی راه‌اندازی شده و می‌تواند توسط هر کسی تقویت شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cfb988a-017e-4c1b-998a-864343f4302b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات