728 x 90

آخوند روانبخش: این وفاق ملی نیست بلکه نفاق ملی است چنین دولتی دوام نخواهد داشت

آخوند روانبخش
آخوند روانبخش

آخوند روانبخش عضو مجلس ارتجاع:

این وفاق ملی نیست بلکه نفاق ملی است چنین دولتی دوام نخواهد داشت

 

فتنه‌گران سابق دستشان به خون مردم آلوده است

و کشور را به فتنه و مصیبتهای جدید وارد خواهند کرد

خبر آنلاین رژیم ۲۴شهریور نوشت:

قاسم روانبخش، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تعریف وفاق ملی را در ابتدای تشکیل دولت لازم ارزیابی کرد و گفت: درباره دولت اصلاحات نیز چنین مشکلی را داشتیم که تا انتهای کار خود نیز اصلاحات را تعریف نکردند.

رئیس مؤسسه امام خمینی که مؤسس آن مصباح یزدی بود، ادامه داد: در آن دوران هیچ‌کس تعریف نکرد که اصلاحات چیست؟ آیا اصلاحات بنیادین و ساختاری منظور است؟ یا اصلاحات روشی و اهداف میانی منظور این شعار است؟ شعار اصلاحات می‌دادند و در عمل به‌دنبال براندازی و ریشه‌کنی انقلاب بودند؛ در همین راستا فتنه کردند و دست به هر اقدامی زدند؛ آخر هم مشخص نشد که منظورشان از اصلاحات چیست؟

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی شعار وفاق ملی را شبیه شعار اصلاحات ارزیابی کرد و گفت: به‌خاطر کهنه شدن شعار اصلاحات امروز از وفاق ملی استفاده می‌شود؛ امروز باید با جدیت به‌دنبال تعریف «وفاق ملی» باشیم؛ رئیس‌جمهور و نظریه‌پردازان هر چه زودتر باید این وفاق ملی را تعریف، تبیین و روشن کنند.

 

وفاق ملی این نیست که هر کس با هر مبنا و اصل و گرایش می‌تواند در دولت وارد شود، این وفاق ملی نیست بلکه نفاق ملی است؛ وفاق ملی این نیست که کومله، دموکرات، توده‌ای، مجاهدین و فتنه‌گران ۸۸ و ۱۴۰۱ زیر یک چتر جمع شوند و پایه‌های نفاق را در کشور محکم کنند.

وی تشکیل چنین دولتی را ابتدای اختلافات داخلی عنوان کرد و گفت: چنین دولتی دوام نخواهد داشت؛ فتنه‌گران سابق دستشان به خون مردم آلوده است و کشور را به فتنه و مصیبتهای جدید وارد خواهند کرد؛ بنابراین باید مواظب باشیم تا تفاوتهای وفاق ملی و نفاق ملی را به درستی بشناسیم و از نفاق بپرهیزیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2777935-d0f5-4120-9bd0-e129c8cbb062"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات