728 x 90

سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان در دومین سالگرد قیام - زن - مقاومت - آزادی

سلسله تظاهرات جهانی در کشورهای مختلف در دومین سالگرد قیام بزرگ مردم ایران
سلسله تظاهرات جهانی در کشورهای مختلف در دومین سالگرد قیام بزرگ مردم ایران

در دومین سالگرد قیام

زن مقـاومـت آزادی

 

پیش به سوی انقلاب و جمهوری دموکراتیک

ما زن و مرد جنگیم می‌جنگیم می‌میریم ایران را پس می‌گیریم

 

مقاومت ایران

سلسله تظاهرات و نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان

 

تجدید عهد با شهیدان سرفراز قیام

حمایت از حق مقاومت کانون‌های شورشی در برابر رژیم ضدبشری

فراخوان به لیست‌گذاری تروریستی سپاه خامنه‌ای

۲۳ و۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

 

زن مقـاومـت آزادی

 

تظاهرات در مقابل پارلمان سوئد

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

استکهلم ـ شنبه ۲۴شهریور ۱۴۰۳

 

استکهلم – شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: تا دیکتاتور رو کاره قیام ادامه داره – مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر - خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست – نسل قیام می‌جوشد ایران می‌خروشد.

 

استکهلم - ۲۴شهریور ۱۴۰۳

در چنین روزی نسل شجاع و قیام‌آفرین با خروش و خیزش خود در جای جای میهن نقطه‌عطف درخشانی در تاریخ مبارزات آزادیخواهانه خلق قهرمان و آزادی ستان ایران به ثبت رساند و کهکشانی از بیشمار مشعل فروزان دختران و پسران آفتاب و بهار در حصار ظلمت ستم و سرکوب از جانمایه‌های خود شعله‌ور شدند.

ما از سازمان ملل و همه ارگانهای بین‌المللی بر اساس گزارش جاوید رحمان که بر نسل‌کشی آخوندها در دهه ۶۰ صحه گذاشت خواهان سلب مصونیت از جنایتکاران حاکم بر ایران و محاکمه آنها هستیم ما برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سخنرانی کاک بابا شیخ

این جنایت نشان از این واقعیت است که این رژیم دشمن تمام مردم ایران، دشمن قسم خورده مردم ایران و ملیتهای ایران و به‌خصوص مردم کردستان است. واقعاً سردمداران رژیم چه کسانی جلودار راهشون هست که به مردم ایران خدمت کنند چه کسی گفته که آنها سرمایه و کلیه املاک مردم ایران و تمام وجود و هستی مردم ایران را به... بدزدند و اگر کسی اگر گفته اونها اگر می‌خواهند حکومت کنند به ایران به مردم خدمت نکنند ولی این رژیم در واقع نمی‌خواهد و نمی‌تواند این سردمداران سرکوبگر و جنایتکار تنها و تنها به دزدی و جنایت مشغول هستند.

یک پسر جوان اشرف‌نشان

نسل جوان ایران افتخار می‌کند که در مقابل این رژیم سر خم نیاورده بلکه با جسارت و شجاعت بی‌نظیر خود متعهد شده که با گسترش آتش و در پیوند با مردم خود سرنگونی این رژیم را رقم بزند و آنرا به زباله‌دان تاریخ بیندازد

 

سخنرانی یک  اشرف‌نشان

و امروز که به‌مناسبت قیام ۱۴۰۱ و بزرگداشت شهدای آن در اینجا جمع شده‌ایم به‌خوبی رزم و جنگ جوانان بپا خاسته را به چشم دیده‌ایم. و دیدیم که چگونه بعد از سرکوب قیام چه در داخل و چه در خارج ایران رژیم آخوندی هر روز بیشتر ایزوله شده و چهره جنایتکارش با کشتن جوانان در کف خیابان‌ها به‌خوبی بارز شده است.

سخنرانی یک اشرف‌نشان

دو سال از قیام آزادیخواهانه مردم قهرمان ایران در سال ۱۴۰۱ می‌گذرد قیامی که می‌رفت تا بساط خامنه‌ای جنایتکار و حکومت آخوندی را مانند سلطنت شاه به گورستان تاریخ بیندازد. اما باز هم شاه و شیخ در بزنگاه تاریخی با هم ساختند علیه قیام مردم و شعار استراتژیکی مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر از دل این قیام درآمد و پیوند تاریخی شاه و شیخ را آشکار کرد و قیام را در مسیر انقلابی خود قرار داد اما قیام و شورش هم‌چنان ادامه دارد. اثرات این قیام پرشور که جوانان شورشی دختر و پسر سازماندهان اصلی آن بودند تار و پود این رژیم جنایتکار را در می‌نوردد و رژیم آخوندی را به سرنگونی محتوم اش نزدیک می‌کند.

سخنرانی نصرالله اسماعیل‌زاده

ولی یک نکته که باز هم همه تابحال باهاش بودیم و ادامه دادیم مقاومته. ایستادگی به هر قیمت در هر شرایط

سخنرانی یک خانم اشرف‌نشان

جنایت جدید آخوندها و آغاز شورش عمومی شکاف عمیق‌تری میان ملتهای ایران و حکومت خودکامه آخوندها را پیش چشم همگان و جامعه جهانی گذاشت. از طرف دیگر موجب اتحاد و هماهنگی اقشار جامعه شد و جامعه ایران شد عرصه سرکوب وحشیانه که یکی از دلایل بقای آخوند است.

سخنرانی یک آقای اشرف‌نشان

در همه این سالیان چه از روزهای سخت شکنجه و زندان و چه اعدام و قتل‌عام با ایستادگی در برابر تمام توطئه‌های رژیم با خلق خود پیوند خورده و امروز شاهدیم که نسل جوان به‌ویژه کانون‌های شورشی با شور و اشتیاقی مضاعف به مبارزه ادامه می‌دهند و رژیم را در آستانه سرنگونی قرار دادند.

قیام ۱۴۰۱ یک جهش در تاریخ مبارزاتی مردم ایران است قیامی که نسل جوان و به‌ویژه زنان شجاع ایرانی را در صف مقدم مبارزه علیه رژیم قرار داد.

سخنرانی یک آقای اشرف‌نشان

قیام مردم ایران، عزم جزمشان در مبارزه بر علیه رژیم ولایت فقیه نشان دادند که در تمامیت خود خواهان سرنگونی رژیم آخوندها هستند. این یک خواست عمومی است که شصت سال است مقاومت ما و خلقمان بهمراه خلقمان بهای آنرا پرداخته‌اند. مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک هستند و با هر گونه دیکتاتوری شاهی و ولایی مخالفند چیزیکه در شعار فراگیر مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر خود را نشان داده است. هر چند این قیام با سبعیت و سرکوب وحشیانه رژیم خاموش شد اما انگیزه‌ها و زمینه‌های آن از بین نرفته.

 

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در برلین

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

برلین ـ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعارها: مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر ـ سرمار ولایت عامل هر جنایت ـ شعار خارجی ـ آتش جواب آتش ـ خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیرخاک

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در پاریس

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

پاریس ـ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

اکت شهدای قیام

یک خانم: منم ژینا مهسا امینی برخاسته از خلق محروم کردستان خونم جرقه‌ای شد که خاموشی نخواهد پذیرفت.

یک آقا: منم خدانور مرد بلوچ اگر چه بدون شناسنامه زیستم اما خونم به رزم یارانم هویت داد.

یک خانم: منم سارینا اسماعیل‌زاده شانزده ساله که با عشق به آزادی شورش را برگزیدم و قبل از پروازم نوشتم وطنم بوی غربت میده.

یک آقا: منم محسن شکاری جرمم بستن خیابون برای نجات... . زنده‌ام و جاویدم

یک خانم: منم نیکا شاه‌کرمی که افشای شرح شکنجه و مقاومتم در برابر جلادان سپاه نامم را جاودانه کرد.

یک آقا: من مجیدرضا رهنورد. تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش

یک خانم: منم یلدا آقافضلی نامم در صفوف یاران شورشگر می درخشد

یک خانم: منم کیان پیرفلک عاشق خدای رنگین کمان پسربچه‌ای ۹ ساله که به‌خاطر عشق به آزادی و شادی خونم بر زمین ریخته شد.

یک خانم: زن مقاومت آزادی

جمعی شعار می‌دهند: زن مقاومت آزادی 

 

یک خانم اشرف‌نشان: سارا دلدار هستم. که در ۱۷ شهریور امسال به سایر شهدای کادر درمان قیام ۱۴۰۱ پیوستم. آیدا، آیلار، پریسا، نگین، مائده و من و بسیاری دیگر از پزشکان و پرستاران تنها به‌خاطر وفادار بودن به سوگند پزشکی خود و مداوای بیماران و مجروحان به دست پاسداران شقاوت‌پیشه یا خونمان سنگفرش خیابان‌ها را رنگین کرد و یا در زندانهای رژیم ضدبشری آخوندی به مرگ تدریجی محکوم شدیم. و بدون هیچگونه درمان پس از شکنجه‌های بسیار و زخم‌های ناشی از گلوله‌های پاسداران بدون هیچ درمانی رها شدیم تا لحظه وداع با یاران. تن برود جان برود آزادی از دل نرود.

شعار جمعی: تن برود جان برود آزادی از دل نرود

 

مژگان جولایی

قیامی که یادآور ایام پر از امید خشم اتحاد شهامت شجاعت و رشادت هموطنانمان بود. درود می‌فرستیم به شهدا، زندانیان سیاسی مقاوم مجروحان متعهد و کلیه هموطنانی که خشمشان را تبدیل به اراده‌ای راسخ برای سرنگونی کردند.

 

ماهان تاراج

قیام ۴۰۱ واقعیتی را آشکار کرد که از دیرباز شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین از آن دفاع می‌کردند. این‌که تنها راه‌حل برای یک ایران آزاد و دموکراتیک سرنگونی کامل رژیم ولایت فقیه است.

شعار: کانون‌های شورشی درود بر عزمتان سلام بر رزمتان 

 

ژاکی دومینی ـ شهردار اورس فرانسه

قیام ۱۴۰۱ نشان داد که مردم ایران دیگر رژیم آخوندها را تحمل نمی‌کنند. کشورهای ما باید مشروعیت مقاومت ایران و برنامه ده ماده‌ایی خانم رجوی را به‌رسمیت بشناسند. این برنامه به یک جمهوری دموکراتیک فراخوان می‌دهد. شبکه مقاومت و کانون‌های شورشی نماد واقعی این قیام هستند و استمرار آنرا تضمین می‌کنند. آنها شایسته حمایت تمام‌عیار ما به‌خاطر نقش شان در دفاع از آرزوهای مردم ایران برای آزادی و عدالت هستند. دولتهای ما مسئولیت دارند که از این مقاومت مشروع حمایت کنند.

 

مهناز سلیمیان ـ پیام خانم مریم رجوی

پیام خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

هموطنان بپاخاسته سلام و درود بر شما

این روزها اجتماعات و تظاهرات شما برای بزرگداشت سالگرد قیام هزار و چهارصد و یک نشانه عزم مردم ایران برای قیام و سرنگونی رژیم ولایت فقیه است. امروز آمده‌ایم بگوییم بالابردن شمار اعدامها در ایران، جنگ‌افروزی در منطقه و قربانی کردن مردم فلسطین رژیم آخوندی را نجات نمی‌دهد.

سلام بر قیام بزرگ مردم ایران در هزار و چهارصد و یک که با جان باختن مظلومانه ژینا امینی، مهسا در اثر ضربات وحوش خامنه‌ای شعله‌ور شد. قیامی که به گسترده‌ترین صورت نشان داد که رژیم در موقعیت سرنگونی است و با صدای بلند گفت که دیکتاتوری به هیچ شکلی و با هیچ اسمی در ایران جایی ندارد.

 

ژان فرانسوا لوگاره – شهردار پیشین منطقه یک پاریس رئیس بنیاد مطالعات خاورمیانه

در این دو سال از زمان قیام چهارصد و یک مقاومت ایران هرگز فعالیت‌های خود را متوقف نکرد و همواره پیامش را رساند. در این دو سال استبداد حاکم بر ایران به سرکوب و تروریزم و ارعاب و فساد و مرگ ادامه داد.

 

ابوالقاسم رضایی

قیام چهارصد و یک حاوی دو پیام بسیار مهم بود اول این‌که مردم ایران در تمامیت خود خواهان سرنگونی رژیم آخوندها هستند و هیچکس به تحولی از درون رژیم دل نبسته چون چنین تحولی امکان ندارد دوم این‌که مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک هستند و با هر گونه دیکتاتوری مخالفند چیزی که در شعار فراگیر مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر خودش

 

پیر برسی رئیس انجمن حقوق‌بشر نوین

ما تلاش می‌کنیم تا مسئولان جنایات در ایران در دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه محاکمه شوند. باید به مبارزه ادامه بدهیم و هم‌چنین بایستی همبستگی‌مان را با خانواده قربانیان و مقاومت ایران تضمین کنیم.

 

عزیز پاک‌نژاد

فراموش نکرده‌ایم که رژیم و دستگاه دور ور بچه شاه با محور قرار دادن شعار نفی انقلاب و حفظ نظام با همکاری سپاه پاسداران سرکوبگر و عوامل اعزامی به خارج کشور و رسانه‌های وابسته به محافل خارجی تمامی توان خودشان را به کار گرفته‌اند که در درجه اول اصل خدشه‌ناپذیر انقلاب دموکراتیک را نفی کنند تا رژیم فرصت تجدید سازمان پیدا کند اما سرانجام در میانه راه پرونده اونها با همه ادعاهایشان بسته شد و رسوا و ایزوله به کنجی نشسته‌اند و از صحنه خارج شدند. آنهایی که بعضاً گول خوردند و فکر کردند همرنگ جماعت شدن براشون نیرو و سودی به‌همراه خواهد داشت سرخورده و پراکنده به یک موجودیت خفیف تبدیل شدند. مقاومت انقلابی ایران در مقابل در مقابل این دسیسه‌ها با محور قرار دادن شعار نه شاه و نه شیخ و مرزبندی با این خطوط انحرافی پرداخت و توانست شعار مرگ بر ستمگر شاه باشه چه رهبر را به میان توده‌ها برده و او را به‌مثابه نفی ارتجاع و دیکتاتوری از هر نوعش تثبیت کند. همین راه و رسم و منش انقلابی مقاومت ایران باعث شد که در نهایت توانست بیشترین نیروی انقلابی را از بطن قیام هزار و چهارصد و یک در داخل و خارج کشور متشکل و به خود جذب کند.

 

آزاده عالمی

با سلام به بینندگان عزیز سیمای آزادی امروز جمعه بیست و سه شهریور در میدان باستیل در پاریس هستیم همان‌طور که مشاهده می‌کنین هموطنان آزاده و اعضای شورای ملی مقاومت و هم‌چنین شخصیت‌های فرانسوی در این تظاهرات حضور دارند

 

دکتر حمیدرضا طاهرزاده

به‌طور خاص سر پیام خانم مریم رجوی و همین‌طور سایر دوستان که صحبت کردند. . ما این روزها شاهد نبردی خونین هستیم. ظاهراً یک انتخاباتی شد در ایران که او نهم به طرز بسیار مضحک و واقعاً یک شکست وحشتناکی بود برای خامنه‌ای بعد از اون اتفاق فرخنده و میمون هلاکت رسیدن جلاد رئیسی با تغییر دادن ماسک ها ما شاهد بودیم که هیچ تغییرات بنیادی صورت نخواهد گرفت کما این‌که این فرد از زمانی که آمده است فقط تمام حرفش این بوده است که من آمده‌ام که این رژیم را نجات بدهم من در امتداد خط ولی‌فقیه رهبر و و ذوب شده در ولایت...

 

ژرار لوتون-استادیار و نماینده انجمن برای اوکراین

ما در همبستگی با مبارزه برادران و خواهرانمان در ایران اینجا هستیم اما هم‌چنین به این دلیل به اینجا آمده‌ایم که رژیم آخوندها جهان را با افراط‌گری اشو با شبه‌نظامیان مسلح اش که خاورمیانه را به آتش می‌کشندتهدید می‌کند. البته ایران کشوری است که دارایی‌های بسیاری دارد. جوانانی تحصیل کرده دارد که فقط می‌خواهند آزاد زندگی کنند. بنا به همه این دلایل ما تعداد زیادی خواهیم بود که... .

 

کاترین ناو - دبیرکل شاخه آموزش سندیکای س اف د ت

خشونت توسط رژیم آخوندها سرکوب می‌شود همراه با ارعاب، دستگیری، شکنجه و اعدام ما به یاد همه قربانیان و خانواده آنها هستیم ولی این خواست سرکوب ناشدنی است و می‌بینیم که زنان و مردان ایران از نبرد برای آزادی و برابری دست نمی‌کشند

 

محمد کالوش -نماینده کمیته انقلاب سوریه - شاخه پاریس

قیام چهارصد و یک فقط یک صفحه از تاریخ نبود بلکه فریاد امید بود و این مبارزه برای آزادی و عدالت و کرامت هم‌چنان زنده است ما امروز اینجا هستیم تا همراه هم صدایمان را علیه استبداد بلند کنیم رژیم ایران که مدعی دفاع از محرومان است ماهیت واقعی خود را در سوریه آشکار کرد. این رژیم جنایتکار مزدورانی را از همه جا برای حمایت از رژیم قاتل بشار اسد به سوریه فرستاد. زمان آن فرا رسیده که به حکومت این رژیم‌های قاتل پایان داده شود. اراده‌ای مردم شکست‌ناپذیر است آزادی از آن مردمی است که خواهان آزادی و کرامت هستند زنده باد یک ایران و یک‌سوریه آزاد و دموکراتیک

 

سیمین نوری

خواهان آزادی و دموکراسی و جدایی دین و دولت در ایران هستند و این فقط در چارچوب یک جمهوری واقعی دموکراتیک با جدایی دین و دولت تحقق پذیر است که مفاد آن به‌روشنی در برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران ارائه شده است. مردم ایران شعار می‌دهند مرگ بر دیکتاتور آنها خواهان تغییر رژیم هستند و بازگشت به گذشته دیکتاتوری سلطنتی را رد می‌کنند. در شعار نه شاه نه شیخ... .

 

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در آمستردام

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

آمستردام – ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مجری تظاهرات آمستردام

با سلام و تشکر از حضور شما در مراسم سالگرد قیام بزرگ مردم ایران در سپتامبر ۲۰۲۲

امروز به یاد هفتصد و پنجاه شهید آن قیام که بیش از هفتاد تن از آنها کودک بودند اینجا جمع شده‌ایم. آمار مجروحان قیام چندین هزار تن می‌باشد که بسیاری از آنها به‌خاطر شلیک مستقیم مأموران حکومت با گلوله‌های ساچمه‌ای نابینا شده و یا میزان دید آنها به‌شدت کاهش یافته است.

جامعه ایران پس از گذشت دو سال از قیام سپتامبر و سرکوب بی‌رحمانه رژیم به آتش‌فشانی شبیه است که هر لحظه امکان فعال شدن آن وجود دارد. اعتراضات اقشار مختلف در ایران از جمله پرستاران، کارگران، کشاورزان، فرهنگیان و بازنشستگان به‌شدت افزایش یافته است. گرانی بیداد می‌کند. قیمت نان به‌تازگی بین چهل تا شصت و شش درصد افزایش یافته است. حکومت طرح‌هایی نیز برای افزایش قیمت بنزین دارد که این موضوع می‌تواند باعث انفجار خشم ملت ایران شود. خواست عمومی مردم ایران سرنگونی حکومت ولایت فقیه است. تحریم بی‌سابقه نمایش انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری رژیم روی دیگر سکه عزم مردم ایران برای سرنگونی رژیم است.

فاشیسم مذهبی به بهانه حجاب اجباری دختران و زنان ایران را به‌شدت مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد. آمار اعدامها مخصوصاً پس از آغاز ریاست‌جمهوری پزشکیان به‌شدت افزایش یافته و حکومت به رکوردهای وحشتناکی در این زمینه دست‌زده است. تنها در یک روز چهار شنبه هفده مرداد بیست و شش تن در زندان قزل‌حصار کرج و سه نفر دیگر در زندان مرکزی کرج اعدام شدند. طبق آمارهای مختلف از سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشری حکومت اعدام در ایران طی نه ماه سال میلادی بیست بیست و چهار بیش از چهارصد تن را اعدام کرده که تعدادی از آنها زن بودند. جنگ خانمان‌سوز خاورمیانه در هفت اکتبر دو هزار و بیست و سه یکی دیگر از جنایت‌های سر مار ولایت در تهران یعنی علی خامنه‌ای به‌شمار می‌رود.

طبق گزارش نشریه اشپیگل در آلمان، رژیم ایران در اروپا با استخدام گانگسترها و قاچاقچیان مواد مخدر سعی در انجام حملاتی علیه مخالفان خود نموده است. شیطان‌سازی از بزرگ‌ترین آلترناتیو رژیم یعنی شورای ملی مقاومت ایران در داخل و خارج از کشور به‌شدت ادامه دارد. رژیم در این زمینه دست به تولید صدها فیلم و سریال چاپ کتاب‌های متعدد و انتشار آنها در داخل و خارج از ایران زده است.

کانون‌های شورشی کانون‌های شورشی که از پسران و دختران جوان به‌صورت مخفیانه در ایران سازماندهی شده‌اند تلاش می‌کنند تا در قیامی که به‌زودی شعله‌های آن در ایران بر افروخته خواهد شد در صفوف اولیه قیام نقش اصلی و اساسی خود را ایفا نموده و نه تنها ملت ایران که جهان را از شر حکومت تروریستی آخوندها نجات دهند. مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک بر مبنای نه شاه و نه شیخ هستند. این خواسته آنها در شعار فراگیر مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر به سراسر جهان مخابره شده. این رژیم بی‌شک و بدون تردید سرنگون خواهد شد و در سرنگونی این حکومت زن‌ستیز زنان ایرانی البته نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

 

سخنرانی مادر همدم

خواهران و برادران و فرزندان عزیزم سلام شهادت مظلومانه مهسا امینی در بیست و پنج شهریور هزار و چهارصد و یک مانند جرقه‌ای جرقه پر باروت خشم متراکم ملت ایران بنیان حکومت منفور ولایت فقیه را به لرزه انداخت. طولی نکشید که قیام و خیزش هموطنان بپا خاسته ما تقریباً تمامی استانهای کشور را در بر گرفت و تبدیل به بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم آخوندها از آغاز حاکمیت پلیدشان شد. شجاعت‌های بی‌نظیر ملت ایران به‌ویژه زنان و دختران سرکوب شده در حکومت زن‌ستیز با وجود شلیک‌های بی‌رحمانه از فاصله نزدیک به‌صورت و چشم آنها تحسین و شگفتی ناظران خارجی را برانگیخت. رژیم جنایتکار از هیچ‌گونه جنایتی در مقابله با قیام‌کنندگان کوتاهی نکرد. مزدوران خامنه‌ای در نهادهای مختلف نظامی و امنیتی حتی از شلیک به کودکان نیز شرم نکرد و با سرکوب وحشیانه حداقل هفتصد و پنجاه تن از کودکان و نوجوانان زنان و مردان هم‌وطن ما را به‌شهادت رسانده‌اند. سیاهترین جنایت رژیم در ۸مهر هزار و چهارصد و یک در زاهدان به ثبت رسید. در روزی که از آن به‌عنوان جمعه خونین زاهدان و مرگبارترین سرکوب سال نام برده می‌شود. حدود صد تن از هموطنان بلوچ ما که در بین آنها کودکانی مانند هستی نارویی هفت ساله و جواد پوشه سیزده ساله به چشم می‌خورد و اما ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان خیزش بزرگ ملت ایران در قیامی که از شهریور هزار و چهارصد و یک آغاز شد و با صدای بلند باز برآوریم که در تداوم راه آنها که ادامه همان انقلاب مشروطیت و انقلاب ضدسلطنتی بهمن پنجاه و هفت تا سرنگونی حکومت آخوندهای غارتگر و جنایتکار از پا نخواهیم نشست. ولی‌فقیه منفور باید بداند که شاید با توسل به کشتار و سرکوب و جنایتکارانه بتواند چند صباحی دیگر بر عمر ننگین خود بیفزاید. اما سرنوشتی جز سرنوشت دیکتاتور تاجدار نخواهد داشت امروز حضور یک مقاومت بزرگ در داخل و خارج از ایران بزرگ‌ترین متضمن به ثمر نشستن تمامی خونهای پاک و به ناحق ریخته شده در دهه شصت به‌ویژه قتل‌عام تابستان شصت و هفت و قیامهای مانند دیماه نود و شش، آبان‌ماه نود و هشت و شهریور هزار و چهارصد و یک می‌باشد حضور اشرفیان قهرمان در اشرف۳و رشادت‌های کانون‌های قهرمان شورشی در شهرهای سراسر ایران و خیل عظیم اشرف‌نشانها در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا همراه با یک رهبری قاطع و اندیشمند مجالی برای ارتجاع استعمار و استبداد باقی نخواهد گذاشت تا یک بار دیگر مانند انقلاب‌های مشروطه و ضدسلطنتی بتوانند مسیر انقلابی که در راه است تغییر داده و هم‌چنان به غارت و جنایت ادامه دهند آینده روشن است. آینده از آن ماست از آن ماست پیروزی با مسعود با مریم هم همه سنگر هم‌پیمان می‌جنگیم تا پایان موفق و پیروز باشید

یک دختر جوان اشرف‌نشان

امروز به‌مناسبت دومین سالگرد قیام شهریور ۱۴۰۱ اینجا جمع شده‌ایم تا گرامی بداریم یاد شهدای راه آزادی رو و اعلام کنیم که تا سرنگونی حکومت آخوندی در ایران دست از تلاش و شورش برنخواهیم داشت.

مهمترین پیام قیام ۱۴۰۱ حضور دختران جوان و زنانی بود که سال‌ها تحت ستم آخوندها و زن‌ستیزی بودند اما در... مبارزه پایه‌های حکومت مردسالار را به لرزه انداختند درود بر آنها زن مقاومت آزادی

یک خانم اشرف‌نشان

خانم ها، آقایان خواهران و برادران سلام

قیام مردم ایران در شهریورماه ۱۴۰۱ یک نقطه‌عطف تاریخی در مبارزات ملت ایران برا ی تحقق آزادی و عدالت به‌شمار می‌رود. قیام نسل جوان، دختران و پسران انقلابی ایران‌زمین چنان ارکان حکومت جنایتکار خامنه‌ای را به لرزه انداخت، که از آن به درستی، به‌عنوان یک انقلاب نام برده شد.

بر شهیدان شوریده بر ظلم و ستمِ فاشیسم مذهبیِ حاکم بر میهنمان، درود می‌فرستیم

شعله‌های مقاومت در برابر حکمِ وحشیانه اعدام، تاکنون در حداقل ۱۹ زندان در سراسر کشور، از جمله در بند زنان زندان اوین، برافروخته شده و علاوه بر حمایت ۶۸ سازمان و نهاد حقوق بشری، شخصیتهای بسیاری نیز در سراسر جهان، به حمایت از آن برخاسته‌اند. در مرداد ماه گذشته حداقل ۱۲۶نفر زن و مرد از هموطنان ما در زندانهای مختلف ایران اعدام شده‌اند.

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در مقابل مقر اروپایی ملل متحد

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

میدان ناسیون ژنو - جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

 

میدان ناسیون ژنو - ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

شعار: قسم بخون یاران ایستاده‌ایم تا پایان – خامنه‌ای ضحاک می‌کشمیت زیر خاک - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر - سلطنت ولایت یکصد سال جنایت – سر مار ولایت عامل هر جنایت – آزادی میاید با می‌توان و باید – تا دیکتاتور رو کاره قیام ادامه داره- حکومت اعدامی سرنگونی سرنگون- دموکراسی آزادی با مریم رجوی - محاکمه قاتلان خواسته خلق ایران - مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی -مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در مقابل پارلمان نروژ

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

اسلو - شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

اسلو - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه – آزادی میاید با می‌توان و باید – خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه - با مسعود با مریم در راه آزادی می‌جنگیم تا پایان- می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در یوتوبوری

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

یوتوبوری -۲۴ شهریور ۱۴۰۳

صحبت یک خانم اشرف‌نشان

شرار شعله‌های خشم فرو خفته سالیان از جرقه خون سرخ فام مهسا مشتعل شد و کهکشانی از بیشمار مشعل فروزان دختران و پسران آفتاب و بهار به‌رغم فساد و ظلم و ستم و سرکوب از جانمایه خود شعله‌ور شدند.

صحبت یک خانم اشرف‌نشان

سارا دلدار و محمد آزاد که با پیکرهای مملو از ساچمه‌های جلادان در همین روزها جان دادند.

صحبت یک آقا اشرف‌نشان

دیری نخواهد پایید که با سقط شدن خامنه‌ای بار دیگر به جان هم بیفتند و پسر خامنه‌ای را نیز به سرنوشت پسر خمینی دچار سازند.

صحبت یک خانم اشرف‌نشان

آتش قیام مهسا بعد از ۴ ماه با صدها کشته و هزاران زخمی و زندانی به ظاهر و به‌طور مقطعی توسط رژیم سرکوب شد.

صحبت یک آقا اشرف‌نشان

با درود به... امینی، فاطمه امینی که در زیر سم ستوران جلادان ساواک شاه در حالی‌که بدن نحیفش را روی تخت آهنی بسته بودند و زیر آن آتش آتشسوز آزادی را روشن کرده بودند و پشت آن زن دلیر و مبارز را طوری سوزاندند که بشهادت شاهدان عینی نظیر آنرا هرگز تا آنموقع کسی ندیده بود.

صحبت یک خانم اشرف‌نشان

گرچه حاکمان رژیم تلاش می‌کنند تا پیام نسل جوان را با ارعاب و زور و اعدام حذف کنند ولی غافل از این‌که تصویر هر شهید دلیلی برای جنگیدن ما به‌خاطر آزادی است.

 

شعار: خامنه‌ای جنایت‌پیشه حسابرسی در پیشه ـ محاکمه قاتلان خواسته خلق ایران - می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم - خارجی – مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

مسعود رهبر ماست پیروزی از آن ماست ـ سلطنت ولایت یکصد سال جنایت ـ دموکراسی آزادی با مریم رجوی

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در هامبورگ

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

هامبورگ -۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش  ـ زن مقاومت آزادی - مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی ـ مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

زن مقـاومـت آزادی

نمایشگاه در کپنهاگ

گرامیداشت شهیدان قیام

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

 

کپنهاگ - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

میز کتاب و نمایشگاه عکس شهدای قیام و بازدید شهروندان

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در ملبورن

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

 

ملبورن - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر - می‌جنگیم می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم - شعار به کردی – مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر ولایت فقیه – کردستان کردستان گورستان فاشیستها

 

زن مقـاومـت آزادی

تظاهرات در بروکسل

نه شاه نه شیخ، آری به جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 

بروکسل - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شعار: آزادی آزادی –

اجرای جمعی ترانه سرخم قدغن

 

صحبت یک آقای اشرف‌نشان

با سلام خدمت بینندگان سیمای آزادی امروز شنبه ۱۴ سپتامبر در میدان بروکسل هواداران سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت و جوامع ایرانی تجمعی را برگزار کردند در همبستگی با سالگرد و خیزش و قیام ۱۴۰۲۱ اونها با برپایی نمایشگاه و تظاهرات حمایت خودشان را از قیام مردم ایران برای رسیدن به یک جمهوری دموکراتیک سکولار اعلام می‌کنند. امروز در بیش از سی کشور جهان چنین برنامه‌هایی در آمریکا و اروپا در حال برگزاری هست که جوامع ایرانی حمایت خودشان را با کمپین نه به اعدام اعلام می‌کنند و از آنها پشتیبانی می‌کنند و خواستار این هستند که مجریان اعدامها به دادگاه بین‌المللی لاهه احاله بشوند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a683f82e-20b3-4eb4-81b5-7165d435b54b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات