728 x 90

فاکس نیوز: مریم رجوی می‌گوید:‌ زمان اقدام عملی جامعه بین‌المللی در حمایت از قیام‌کنندگان ایران فرا رسیده است

مریم رجوی
مریم رجوی
تلویزیون فاکس‌ نیوز گزارشی از تظاهرات هواداران مقاومت در برابر کاخ سفید که در حمایت از قیام‌کنندگان ایران صورت گرفت پخش کرد.

فاکس نیوز گفت:‌
در حالیکه تظاهراتها در ایران ادامه می‌یابد، آن تظاهرکنندگان در این جا حمایت کسب می‌کنند.

امروز تظاهراتی در برابر کاخ سفید توسط اپوزیسیون ایران برگزار شد. تظاهرکنندگان خواستار تغییر رژیم تهران بودند.

آنان هوای یخبندان را تحمل کردند تا اعلام کنند این رژیم مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند و تنها با ایجاد رعب و وحشت از طریق کشتن فعالان و مخالفان در خیابانها در قدرت مانده است.

آنها از رهبران اروپایی خواستار اعتراض علیه رژیم تهران شدند تا این رژیم را از سانسور رسانه‌های اجتماعی بازدارند.

سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان آمریکا نیوت گینگریچ به این اجتماع گفت تظاهرکنندگان در ایران جان خود را به خطر می‌اندازند تا کشور خود را آزاد کنند.

نیوت گینگریچ: «تنها راه‌حل درازمدت برای مقابله با تهدید دیکتاتوری ایران مجهز به سلاح اتمی، پایان دادن به دیکتاتوریست. هیچ توافقی کارساز نخواهد بود».
 

یکی از مسئولان تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران این فیلم را منتشر کردکه به آن نگاه کنید، در اتوبانی است که می‌گوید رژیم شروع به وارد کردن تانکها برای مقابله نهایی با تظاهرکنندگان نموده است.

 
رژیم ایران رهبر این گروه مریم رجوی را متهم کرده که اکثر این ناآرامی‌ها را دامن می‌زند.

در پیامی ویدئویی رجوی می‌گوید اکنون زمان آن است که جامعه بین‌المللی دست به اقدامی هدفمند بزند.

مریم رجوی: «این تظاهراتها نشان داد رژیم ملاها شکننده و ضربه‌پذیر و ضعیفتر از هر زمانی است. جامعه بین‌المللی باید دست به اقدامات برای مجازات رژیم ایران به‌خاطر جنایات آن علیه مردم ایران و نقش آن در تروریسم بین‌المللی بزند».
 


خانم رجوی می‌گویند این اقدامات باید شامل این موارد باشد:
ـ تحریمهای مالی و سد کردن سیستم بانکی رژیم
ـ به‌رسمیت شناختن مقاومت ایران به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک
ـ شورای امنیت سازمان ملل این رژیم را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر در این تظاهرات محکوم کند. او هم‌چنین درخواست دارد که دادگاه بین‌المللی، برای تعقیب مقامات (رژیم) به‌خاطر کشتن فعالان تشکیل شود.

در جلسه شورای امنیت سازمان ملل‌متحد همان‌طور که ما دیروز گزارش کردیم سفیر آمریکا نیکی هیلی شجاعت تظاهرکنندگان را ستود و از همکاران دیپلومات خود خواست دست به اقدام بزنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c519bf6d-17fe-4c20-8bb8-364bf83fcf8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات