728 x 90

تلویزیون بوابت العین الاخباریه امارات: رئیس کمیسیون قضایی مقاومت ایران گفت ما آماده سرنگونی «ولایت فقیه» هستیم

سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران
سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران
سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در گفتگو با تلویزیون بوابت العین الاخباریه امارات که در کنفرانس شهرداری منطقه 5پاریس، در حمایت از جنبش دادخواهی تشکیل شده بود حضور داشت گفت:‌ «شخصیتهای سیاسی و مدافعان حقوق‌بشر که امروز در این جا حضور دارند اینها آمدند که یک حرف را بزنند که رژیم آخوندهای حاکم بر ایران باید سرنگون شود تا مردم خاورمیانه از شر تروریسم خلاص شوند؛ چرا که تنها با سرنگونی رژیم آخوندی حاکم بر ایران است که مردم خاورمیانه از شر تروریسم خلاص خواهند شد. چون تمام این کشتار و جنایتها و جنگ و بحرانهایی که در منطقه خاورمیانه به‌وجود آمده است، بعد از به قدرت رسیدن خمینی در ایران بوده است و تنها راه‌حل نیز سرنگونی این رژیم است. لذا ما بایستی با همدیگر تلاشهایمان را یکسویه کنیم. ما برای قیام به این مأموریت بزرگ و تاریخی.

وی افزود:‌ اینجا یک نکته مهمی وجود دارد و آن این‌که مردم ایران از این رژیم قویتر هستند. این رژیم در برابر مردم ایران به‌شدت شکننده است و مردم آماده قیام و آماده حرکت هستند و مقاومت ایران نیز آماده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38e07a3d-e744-459a-9a0f-403bd65529d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات