728 x 90

فساد اقتصادی ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی - افشای دزدی ۱۰۰میلیاردی مؤسسه وابسته به رائفی پور

رائفی پور
رائفی پور

هنوز دو سالی از حاکمیت خالص‌سازی‌شده‌های محبوب خامنه‌ای نگذشته که فضاحت‌های مالی باند سوگلی خامنه‌ای به‌سرعت نور تمام ایران را فراگرفته است! کسی فکر نمی‌کرد چماقدارهای خامنه‌ای که مستمراً جلوی دوربین مشغول «جانماز آب‌کشیدن» بودند، به این زودی بوی «گند» غارتگریهای نجومی‌شان همه جا بپیچد! از آخوندک بدنام صدیقی شومن نمایش جمعه خامنه‌ای در تهران که بگذریم، اما الآن وضع طوری شده که عموم این حضرات، از زاکانی گرفته تا اوقاف‌خواری علم‌الهدی و از قالیباف گرفته تا شمخانی و دیگران همگی سوژه‌های بی‌چون و چرای رسانه‌های باندها و دستجات رقیب شده‌اند، محض نمونه فقط همین یک جمله را که جدید‌ترین! است، بخوانید!

بازتاب‌های رسانه‌یی این همه غارت‌گری

سایت حکومتی انتخاب نوشت: «اکنون فاش شده که بیش از صد میلیارد در مؤسسه مصاف رائفی‌پور جابه‌جا شده» این افشاگری پس از آن اتفاق افتاد که رائفی‌پور به‌عنوان نیروی نیابتی نزدیکان برادر داماد رئیسی سعی کرد حملاتی به قالیباف ترتیب دهد! در نتیجه آنها هم دست این پسرک «دهن‌لق و کج‌دست» را رو کرده‌اند.

 

بهار نیوز رژیم هم در این مورد نوشت: «تراکنش‌های بانک صادرات مصاف مشخص می‌کند این مؤسسه از سال ۱۴۰۱ تا به امروز «حدود ۱۰۰میلیارد تومان» از چهار شماره حساب بانک ملت، ملی، سپه و صادرات در پوشش مؤسسه خیریه گردش مالی غیرشفاف داشته است».

و از سوی دیگر و همزمان با آن رسانه‌ها، آخوند جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف رژیم هم گفت: «طبق قانون، رائفی‌پور باید به جرم پولشویی تا ۵سال زندانی شود»!

روزنامه حکومتی اعتماد در این مورد نوشت:

«بر اساس استدلال جلیل محبی، در اساسنامه مؤسسه مصاف که رائفی‌پور آن را بنا نهاده آمده که این مؤسسه قرار است در حوزه تبلیغات مهدویت فعالیت کند و لاغیر. بنابراین چنان‌چه یک ریال از مبلغ نشسته در حساب رائفی‌پور و مؤسسه مصاف در حوزه‌هایی غیر از مهدویت و حوزه مسائل سیاسی و انتخاباتی هزینه شده باشد، مطابق مواد ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی می‌تواند از ۳ تا ۵ سال حبس را برای متخلفان به‌دنبال داشته باشد!

جنگ و دعوای آخوندهای غارتگر با یک‌دیگر

جالب اینجاست در تکمیل این گفتگوی محبی، ناگهان اسنادی از پرداخت‌های مستمر مؤسسه مصاف به برخی فعالان مجازی منتشر شد که بازخوردهای وسیعی در فضای مجازی پیدا کرد. در یکی از نمونه‌ها یک میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال به کاربری به نام مستعار خورشید خانوم (ر - ص) پرداخت شده تا در انتخابات شرکت و برای آن تبلیغ کند! یا در نمونه‌یی دیگر در بین واریزیهای این مؤسسه نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو دیده می‌شود که در ۵شیفت متوالی وجوه قابل توجهی را از این مؤسسه دریافت کرده تا خودش را جلوی دوربین به نام «طاهره واشچنکو» جا بزند! زد و خوردی که یک بار دیگر شکاف عمیق ایجاد شده در بدنه اصول‌گرایی را نمایان کرده و مشخص می‌کند که ساختار یکدست اصول‌گرایی هرگز نتوانسته بر اساس وعده‌هایش عرصه سیاسی را از جدل‌های مرسوم دور کرده و کشور را به سمت ساحل آرامش و رشد و بهبود هدایت کند. بنابراین چالش میان میان محبی و رائفی‌پور چالش میان دو فرد یا حتی دو جریان نیست؛ چالشی است که تنازعات اصول‌گرایی را از ناخودآگاه این طیف سیاسی به سطح آورده و پیش روی افکار عمومی ایرانیان نمایان می‌کند».

 

ارگانهای مسئول حکومتی چه می‌گویند؟

اما جالب‌تر این‌که مقامات مسئول همین دیکتاتوری که علی‌الاصول باید دنبال پیگیری قانونی این همه فساد مالی باشند، به تب و تاب افتاده‌اند که افشا کنندگان این افتضاح را پیدا کرده و بازداشت کنند!

«به‌دنبال افشای دزدی ۱۰۰میلیاردی مؤسسه وابسته به رائفی پور، رئیس بانک مرکزی رژیم در وحشت از عواقب آن، به معاونین و رئیس مرکز حراست بانک مرکزی رژیم دستور داد ضمن بررسی دقیق انتشار اطلاعات مالی این مؤسسه، گزارش کاملی از این موضوع و افراد ذیربط تهیه و ارائه کنند.

سایت حکومتی بهار نیوز هم توضیح داد: «تراکنشهای بانک صادرات مصاف مشخص می‌کند که از ۱۴۰۱ مبلغ حدود ۵۰میلیارد تومان تحت عنوان مبهم نذورات مردمی به مصاف واریز اما هیچ گزارشی مبنی بر نحوه عملکرد آن منتشر نشده و این مبلغ بین صدها پروژه بگیر و شرکت پول‌پاشی شده و فعال رسانه‌یی موسوم به ارزشی، بارها در بین واریزی‌ها به چشم می‌خورد»

در شبکه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟

اما آنچه که در این میان بیشتر به چشم می‌خورد، فضایی است که در شبکه‌های اجتماعی علیه فرزندان مکتبی خامنه‌ای در حال اوج‌گیری است. چند نمونه‌اش را ببینید!

واکنش برخی از کاربران در شبکه ایکس فارسی را بخوانید:

  • آقای رائفی‌پور حالا چرا این‌قدر سراسیمه و عصبانی هستی؟ یک صد میلیارد تومان که پولی نیست!
  • این تازه حساب ریالیت بود وای به اون روزی که گند ارزهای دیجیتالی در بیاد...
  • عجب! حریم خصوصی خوبه فقط برای شما؟
  • خورشید خانم اسم واقعیش چیه؟؟
  • بشما رسید، حریم حرمت پیدا کرد؟
  • ‏این‌بار هم مثل بارهای دیگه فرقی نداشت! چون ذات شما با فریب عجین شده!
  • کفتارها به جون هم افتادن
  • تشت رسوایی‌تون بدجوری افتاد
  • یعنی یه جوری زدندت که دیگه کمر راست نکنی.
  • ‏ خودت گفتی اون یکی کشو رو هم بگردید شاید چیزی پیدا شد. این دیگه کارنامه نیستا. بحث میلیاردها پول مفته.
  • ‏اینجا دیگه وقاحتت به کار نمیاد، شل کن، لذت ببر.
  • وقتی ۱۰۰ میلیارد پولشویی می‌کنی دیگه اطلاعات شخصی نمیشه، اگر کشور قانون داشت الآن باید تو زندان باشی که... .
  • پول مردمو داری بالا می‌کشی می‌گی اطلاعات خصوصی؟ روتو برم آخه
  • خیلی پررویی، یه مشت توئیت‌به‌مزد جمع کردی دور خودت دفتر و دستک راه انداختی از پولی که معلوم نیست از کجا میاد، میدی بهشون که تبلیغ تشکیلات و ماله‌کشی گندکاریهاتو بکنن،
  • حالا که گندش دراومده زدی به صحرای کربلا که اطلاعات خصوصی فلانه؟
  • عبدالرضا داوری: در فهرست پرداخت‌کنندگان به حساب مؤسسه مصاف، نام حمیدرضا نقاشیان، مالک شرکت همکار ماشین، به‌عنوان نماینده رسمی شرکت کاترپیلار، تنها شرکت آمریکایی که در ایران نمایندگی دارد به چشم می‌خورد که در کنار دو عضو دیگر از خانواده نقاشیان، مجموعاً ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مصاف واریز کردند.

 

و این‌ها البته تنها بخشی از آن چیزی است که در جامعه، پیرامون این باند ۳ – ۴درصدی حاکم می‌گویند!

باندی که می‌تواند مطمئن باشد سر بجنباند، مردم جارویشان می‌کنند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1f56ea1-8c9e-4fe7-8152-d57b6741e591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات