728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به کسادی نمایش انتخابات

کسادی انتخابات رژیم
کسادی انتخابات رژیم

روزنامه حکومتی فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای روز ۲۲ اردیبهشت نوشت: از اعداد غیررسمی که بیرون آمده مشارکت ۸درصدی در تهران را نشان می‌دهد. نمایندگان راه‌یافته به مجلس با رأی قابل تأملی به بهارستان می‌روند. در دور اول هم نفر اول تا پنجم تهران اندازه نفرات ۳۱ تا ۴۰ انتخاباتهای قبلی رأی گرفته بودند.

 

جماران نیوز رسانه دیگر رژیم روز ۲۱ اردیبهشت نیز نوشت: طبق آمار داده شده تا این لحظه تعداد آرای شمرده شده ۵۵۲۶۴۴ نفر بوده در حالی‌که آراء ماخوذه دور اول یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ نفر بوده که نشان‌دهنده کاهش شرکت‌کننده است.

 

در حالی که پاسدار وحیدی، وزیر کشور رژیم با اعلام پایان مرحله دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع اعلام کرد، «مردم حماسه آفریدند»، آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت قبلی رژیم گفت: منظور وزیر کشور از حماسه، عدم مشارکت ۹۲درصدی مردم تهران است.

تلگرام چند ثانیه رژیم رقم واجدان حق رأی در تهران را ده میلیون و آرای بیژن نوباوه نفر اول دور دوم در تهران را ۲۶۹۰۴۳ نوشته است. به این ترتیب رأی نفر اول این نمایش دو نیم درصد واجدان حق رأی است.

 

روزنامه حکومتی هم میهن روز ۲۲ اردیبهشت نوشت: انتخابات مجلس دوازدهم، از جهات زیادی شاخص بود. از جمله استقبال کمتر واجدین شرایط از این انتخابات. اما تمام شاخصهای مورد اشاره را باید یک‌طرف ترازو گذاشت و جنگ داخلی اصول‌گرایان را در کفه‌یی دیگر.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a90391c-e21e-46fe-a139-74d780e9a886"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات