728 x 90

رژیم آخوندی در قعر فهرست ”آزادی اینترنت در جهان“

رژیم آخوندی در قعر فهرست ”آزادی اینترنت در جهان“
رژیم آخوندی در قعر فهرست ”آزادی اینترنت در جهان“
فریدم هاوس در گزارش سالانه خود درباره آزادی اینترنت در جهان، رژیم آخوندی را در قعر فهرست آزادی قرار داد و اعلام کرد رژیم ایران یکی از بدترین کشورها در زمینه آزادی اینترنت است.

فریدم هاوس که یک نهاد بین‌المللی در امر حقوق‌بشر و آزادیها است به‌صورت سالانه گزارشهایی درباره وضعیت حقوق‌بشر و رسانه‌های جمعی در جهان منتشر می‌کند.

این گزارش که به وضعیت آزادی دسترسی به اینترنت و سانسور دولتی اینترنت در 65کشور پرداخته است رژیم آخوندی را در قعر فهرست آزادی و پس از چین، سوریه و اتیوپی در رده چهارم از انتها قرار داده است.

در گزارش " فریدم هاوس " بر این نکته تأکید شده که کاربران ایرانی با وجود تمامی موانعی که ارگانهای دولتی برای اینترنت ایجاد کرده‌اند، از روش‌های مدرن و مؤثر برای ارتباط‌گیری و بحث و تبادل نظر بهره می‌برند.

این گزارش هم‌چنین به دستگیری فعالان دنیای مجازی در رژیم آخوندی اشاره می‌کند و از دستگیری افرادی که کاریکاتورهایی با محتوای مذهبی یا سیاسی منتشر کرده‌اند و همچنین‌ مدیران کانال‌های تلگرامی یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان یاد می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d77a0ced-9ae0-44dc-8886-24383a2bb122"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات