728 x 90

اخبار خليج فارس,اخبار خاورمیانه,بنیادگرایی اسلامی,

جزییاتی از شبکه تروریستی دستگیر شده رژیم ایران در کویت

-

جزییاتی از شبکه تروریستی دستگیر شده رژیم ایران در کویت
جزییاتی از شبکه تروریستی دستگیر شده رژیم ایران در کویت
سایت البوابه روز شنبه 24مرداد گزارش کرد شبکه تروریستی دستگیره شده در کویت در ارتباط با گروه حزب‌الله لبنان بوده است.
 
خبرگزاری رویتر قبلتر گزارش کرده بود مقامهای کویتی میزان بسیار زیادی از تسلیحات و مهمات را که در زیر زمین خانه‌ای در مجاورت مرز عراق مخفی شده بود از این شبکه کشف کردند. این شبکه در حال برنامه‌ریزی و توطئه برای بی‌ثبات کردن کویت بوده است.
 
بنا‌ به گفته خبرگزاری رسمی کویت کونا از این شبکه تروریستی 19000 کیلوگرم مهمات، 144 کیلو مواد منفجره، 68 قبضه سلاح و 204 عدد نارنجک به‌دست آمده که در سه محل در منطقه البدلی کویت مخفیانه ذخیره شده بودند.
 
روزنامه عرب زبان الانبای کویت گزارش کرد مهمات و تسلیحات کشف شده از شبکه تروریستی از عراق به خاک کویت قاچاق شده بود و اعضای هسته تروریستی در ارتباط با گروه حزب‌الله لبنان مورد حمایت رژیم ایران بوده‌اند. اعضای این شبکه برای مدت طولانی تحت نظر مقامات امنیتی کویت بوده‌اند. افراد دستگیر شده اعتراف کردند که متعلق به یک سازمان تروریستی هستند. این سازمان پیشتر در بحرین مشغول فعالیت تروریستی بود.
بحرین به‌عنوان اولین کشور عربی در سال 2013 گروه حزب‌الله لبنان را در لیست تروریستی خود قرار داد. شاخه نظامی این گروه نیز توسط اتحادیه اروپا در ژوئیه 2013 لیست‌گذاری تروریستی گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b3a775e-7dbe-4a27-a166-f93aa7042931"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات