728 x 90

کشته شدن فرمانده شبه‌نظامیان دفاع مدنی طرفدار اسد

کشته شدن فرمانده شبه‌نظامیان اسد
کشته شدن فرمانده شبه‌نظامیان اسد
در نتیجه انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در مقابل مرکز پلیس در دمشق دهها تن از نیروهای اسد کشته و زخمی شدند.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۰مهر ۹۶ افزود بعد از انفجار این خودرو ۲نفر انتحاری نیز وارد ساختمان پلیس شده و خود را منفجر کردند که منجر به کشته شدن ۱۱نفر از نیروهای اسد شد.

یکی از کشته‌شدگان فرمانده شبه‌نظامیان دفاع مدنی در بخش جزماتیه است. این شبه‌نظامیان از عوامل بشار اسد هستند.

بعد از این حادثه شبه‌نظامیان وابسته به اسد در همه خیابانها مستقر شده و شروع به تیراندازی هوایی کردند. هم‌زمان آمبولانسها به این منطقه تردد کردند.

بیشتر بخوانید:
کشته شدن دهها تن از نیروهای ماهر اسد در سوریه در چند عملیات و کمین

دهها تن از نیروهای لشکر چهارم ارتش اسد که تحت‌امر ماهر اسد برادر بشار اسد است در چند عملیات و کمین مختلف کشته شدند. به گزارش تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۹تن از نیروهای رژیم اسد در اثر انفجار ساختمانهای بمب‌گذاری‌شده توسط رزمندگان سوری در عین‌ترما در حومه دمشق کشته شدند.

بنا‌ به این گزارش دهها تن از نیروهای ماهر اسد در ۳کمینی که گروه فیلق الرحمان طی ۲۴ساعت اجرا کردند کشته شدند.
در یکی از این عملیاتها رزمندگان این گروه با دیدبانی ورود نیروهای کمکی لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد به اطراف شهرک عین‌ترما ۵تن ماده انفجاری را در تونلهایی منفجر کردند که زیرساختمانهای محل تجمع آنان بود که منجر به کشته شدن ۲۵نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر از آنان شد.

در عملیات دیگری در همین منطقه و در طی کمین دیگری ۱۰تن از نیروهای لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد کشته شدند و یک تانک تی ۷۲آنان منهدم شد.

ضربات رزمندگان ارتش آزادی سوریه به نظامیان اسد در حومه دمشق

به گزارش اورینت بیش از ۱۵تن از نظامیان اسد، در محور عین ترمه در جریان کمینی که رزمندگان سپاه رحمان، وابسته به ارتش آزادی سوریه گذاشته بودند، به هلاکت رسیدند. رزمندگان اعلام کردند که پیش دستی کرده و با کشف چندین تونل که نظامیان اسد برای رسیدن به مناطق آزاد شده و تحت کنترل رزمندگان در اطراف محله جوبر حفر کرده بودند، موفق به اجرای این کمین شده‌اند. یادآوری می‌شود که هشتمین باری است رزمندگان ارتش آزادی ساختمانهای لشکر چهارم رژیم اسد را منفجر می‌کنند.

گزارشگر:‌ ما الآن در خطوط مقدم نبرد در جبهه جوبر دمشق هستیم. شما شاهد تونلهایی هستید، که رزمندگان به‌وسیله آنها به سمت ساختمانهای نظامیان اسد پیشروی می‌کنند و سپس آنها را منفجر می‌کنند. رزمندگان تا به‌حال ۸کمین موفق در این جبهه طی ماه اخیر به اجرا گذاشته‌اند. در جریان کمین گذاریها، تاکنون دهها تن از نظامیان اسد کشته شده‌اند. رزمندگان با فریب و کانالیزه کردن نظامیان اسد به این ساختمانها، با تله گذاری و انفجار، آنها را به هلاکت می‌رسانند. نظامیان اسد با بکارگیری سیاست زمین سوخته، تلاش دارند در این مناطق پیشروی کنند.

اینجا یکی از فرماندهان نظامی با ماست و جزئیات بیشتری ازکمین رزمندگان را برای ما بازگو می‌کند.

کمینی که امروز برعلیه نظامیان اسد اجرا کردید، چگونه بود؟

روز یکشنبه نظامیان اسد حمله کردند. ما آنها را فریب دادیم و به محل کمین سوق داده، سپس آن محل را منفجر کردیم. این هشتمین کمینی بود که ما اجرا کردیم. بعد از کمین، اطلاع پیدا کردیم که ۱۵نفر از نظامیان اسد کشته شدند. ما فرزندان این سرزمین هستیم و به اذن خدا پایدار و ثابت قدم هستیم. ما به آتش‌بس ملتزم هستیم. ولی رژیم بشار اسد به آن ملتزم نیست. نظامیان اسد از موشکهای زمین به زمین فیل برای حمله به ما استفاده می‌کنند و همین‌طور که می‌بینید الحمدلله ما پایداریم. ما فرزندان این سرزمین هستیم.

رزمندگان در این منطقه، آتش‌بس را رعایت و به آن ملتزم هستند. اما رژیم اسد به گلوله‌باران منطقه ادامه داده و سعی دارد که پیشروی کند. با این حال، رزمندگان تمامی این تلاشها را به شکست کشانده‌اند. آنان با اجرای کمین، نظامیان اسد را وادار می‌کنند که به ساختمانهایی وارد شوند که با انفجار تونلهای محل از آنها تلفات بگیرند. طی دو ماه گذشته بیش از ۴۰۰تن از نظامیان اسد در کمین رزمندگان به هلاکت رسیده‌اند. رژیم اسد هم‌چنان سیاست زمین سوخته را دنبال کرده و در تلاش برای پیشروی در این منطقه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7df8ae3-6b3f-4703-91b8-8f44dc94eda0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات