728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تشنج و درگیری در مجلس ارتجاع

-

اعضای مجلس ارتجاع با هم درگیر شدند.
اعضای مجلس ارتجاع با هم درگیر شدند.
جلسه صبح امروز چهارشنبه 21تیر 96 مجلس ارتجاع در مورد موافقت یا رد سه فوریت طرح توقف قرارداد نفتی با توتال، به تشنج کشیده شد و اعضای مجلس ارتجاع با هم درگیر شدند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا نوشت: مصطفی کواکبیان در مخالفت با سه فوریت طرح توقف قرارداد نفتی با توتال گفت: «هنگامی که من امضاهای این طرح را دیدم فکر کردم فراکسیون روحانیت این طرح را داده است. امضای هشت الی نه روحانی پای این طرح بود. گویا روحانیان در زمینه نفتی هم تخصص پیدا کرده‌اند».

بنا‌ به این گزارش آخوند ذوالنور به سمت کواکبیان رفت و فریاد زد احمقیت خود را ثابت کردی. که کواکبیان در جواب پشت میکروفون گفت: «اگر قرار بر توهین باشد من هم توهین کردن بلدم هستم».

با متشنج شدن صحن، برخی دیگر از روحانیان مجلس نیز به سمت صندلی کواکبیان رفتند. تابش و حسین‌زاده برای جلوگیری از درگیری فیزیکی به سمت صندلی کواکبیان رفتند. از طرف دیگر کریمی‌قدوسی نیز به سمت صندلی کواکبیان آمد که در این حین دکمه پیراهن تابش کنده شد. هنگام دور کردن کریمی قدوسی از صندلی کواکبیان، او خطاب به عارف گفت که فقط آنجا نشسته‌ای و هیچ کنترلی نداری.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1468ef44-605b-4503-92cd-d532a2867bf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات