728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی کارکنان شرکتی مخابرات در خرم‌آباد

-

تجمع اعتراضی شرکتی مخابرات لرستان
تجمع اعتراضی شرکتی مخابرات لرستان
کارکنان شرکتی مخابرات استان لرستان روز پنجشنبه 15تیر 96 برای چهارمین بار در هفته جاری در اعتراض به شرایط کاری خود در خرم‌آباد تجمع کردند.

این تجمع در مقابل نمایشگاه بین‌المللی شهر خرم‌آباد برگزار شد و معترضان با خانواده‌های خود حضور داشتند.

معترضان گفتند ”خواستهای ما عبارتند از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، عقد قرارداد مستقیم با مخابرات و بازگشت به کار کارکنانی که در هفته‌ها و ماههای گذشته تعدیل شده‌اند“.

بیشتر بخوانید:
تجمع اعتراضی شرکتی‌های مخابرات در شهرهای استان لرستان

صبح روز (شنبه/ دهم تیرماه 96) کارکنان شرکتی مخابرات در شهرهای مختلف استان لرستان دست از کار کشیدند و در اعتراض به وضعیت نامساعد شغلی تجمع کردند.

معترضان در کوهدشت، پلدختر، خرم‌آباد و دیگر شهرهای لرستان، یا در مقابل ادارات مخابرات و یا در فضاهای سرپوشیده جمع شدند و از مسئولان شرکت مخابرات می‌خواهند که به وضعیت آنها رسیدگی کنند.

یکی از حاضران در تجمع که در شهرستان پلدختر استان لرستان مشغول به کار است، می‌گوید در این شهرستان به‌دلیل گرمای هوا، خانم‌ها در دبیرخانه و آقایان در قسمت فنی جمع شده‌اند.

این تجمعات در حالی برگزار می‌شود که اعتراضات شرکتی‌های مخابرات خراسان پس از گذشت ده روز، هم‌چنان ادامه دارد.
 
تجمع اعتراضي شرکتی‌های مخابرات خراسان
 شرکتی‌های مخابرات خراسان

شرکتی‌های مخابرات خواسته‌های خود را اجرای طرح طبقه‌بندی، عقد قرارداد مستقیم با مخابرات و تأمین امنیت شغلی و در نهایت، رفع تبعیض در مخابرات عنوان می‌کنند. تجمع‌کنندگان می‌گویند واکنش مسئولان شرکت مخابرات رژیم به تجمعات و اعتراضات شرکتی‌ها، ناامیدکننده است؛ با این حال تا اجرای کامل قانون و احقاق حق خود، به اعتراض ادامه خواهیم داد.

سلسله تجمعات اعتراضی کارکنان مخابرات لرستان
حدود 800نفر از کارکنان شرکت مخابرات لرستان در یک اقدام هماهنگ در روز سه‌شنبه 11خرداد 95 از همان ساعت اولیه صبح دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع اعتراضی همگام با سراسر استان در شهرستان کوهدشت در مقابل دفتر اداره مخابرات این شهرستان از نخستین ساعتهای کاری صبح آغاز شده است.
 
تجمع اعتراضي کارکنان شرکتي مخابرات لرستان
تجمع اعتراضي کارکنان شرکتي مخابرات لرستان

یکی از نیروهای شرکتی مخابرات شهرستان کوهدشت در این تجمع گفت: ”با وجود این‌که تمام وقت ما در اداره صرف می‌شود؛ اما از حقوق پایینی برخوردار هستیم“.

این کارمند مخابرات که 12سال سابقه کار دارد افزود: ”برای پیگیری مطالبات خود به نهادهای مختلف از جمله اداره کار مراجعه داشته‌ایم؛ اما تاکنون به هیچ نتیجه‌یی نرسیده‌ایم و تجمع، آخرین راهی بود که شاید ما را به مطالبات خود برساند“.

دومین تجمع اعتراض آمیز نیروهای شرکتی مخابرات لرستان

نیروهای شرکت مخابرات لرستان دوشنبه ۱۷خرداد ۹۵برای دومین بار در مقابل دفاتر این شرکت در سراسر استان، دست به تجمع اعتراض آمیز صنفی و آرام زدند.

تجمع‌کنندگان از مسئولان شرکت مخابرات استان خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9788ddc-31b8-4246-91fc-88efba40eecc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات