728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

هشدار صدراعظم آلمان نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی

-

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان
آنگلا مرکل روز شنبه 20آذر 95 در یک پیام ویدئویی نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی در آلمان هشدار داد. وی گفت: آلمان در مقابله با تروریسم و مبارزه با شبه‌نظامیان داعش موفقیتهایی به‌دست آورده است. این موفقیتها، خطر وقوع حملات تروریستی در آلمان را افزایش می‌دهد.

اوزولا فن در لاین، وزیر دفاع آلمان نیز تأکید کرد با عملیات نظامی به تنهایی نمی‌توان بر شبه‌نظامیان پیروز شد. بلکه باید برنامه اقتصادی و آموزشی لازم را در مناطق آزاد شده به اجرا درآورد

همزمان با هشدار آنگلا مرکل دولت فرانسه روز شنبه 20آذر در نشست فوق‌العاده‌ای در پاریس، وضعیت اضطراری در این کشور را که اواسط ماه ژانویه ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد، تمدید کرد.
این وضعیت اضطراری تا تابستان 2017 به‌دلیل برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در آوریل و همچنین انتخابات پارلمان فرانسه در ژوییه به مرحله‌ی اجرا گذاشته خواهد شد.

وضعیت اضطراری در فرانسه از ماه نوامبر سال گذشته و در پی حمله‌ تروریستی پاریس در این کشور برقرار شد و تاکنون ۴ بار تمدید شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46240397-3f28-463f-9155-c26a76e44ca8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات