728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,برجام، زهرخواران رژيم,

آخوند صدیقی: تحریمهای جدید (داماتو) برخلاف برجام است

-

آخوند صدیقی
آخوند صدیقی
در هراس از پیامدهای انتخابات آمریکا، آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران با تکرار حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع گفت: و این نکته که در مسأله برجام آمریکا به تعهداتش کامل عمل نکرده، عمل که نکرده، تحریمهای جدید را داماتو را دوباره امضا کردند، این خلاف برجام هست، نقض برجام است و حضرت آقا فرمودند این کار اگر انجام بشه، نظام جمهوری اسلامی قطعاً عکس‌العمل نشان خواهد داد.

یک عضو سابق تیم مذاکره‌کننده اتمی رژیم از باند خامنه‌ای نوشت: «رای به تمدید 10ساله قانون تحریم‌های (نظام) اتفاق مهمی است» و «به این معناست که آمریکا گزینه تحریم علیه ایران را به‌رغم برجام به‌طور کامل حفظ کرده است»، «فرصت دیگری باقی نمانده است»، «اگر دولت (روحانی) به این موضوع واکنش جدی و فوری نشان ندهد، در واقع چراغ سبزی به آمریکا داده تا مسیر تحریم‌ها را با شدت و قدرت بیشتر ادامه دهد».

یک رسانه دیگر باند خامنه‌ای نیز نوشت: طرح تمدید قانون تحریمها نشان‌دهنده بی‌فایده بودن برجام است. اگر اوباما طرح تمدید قانون تحریم نظام را امضا نکند و وتو هم نکند، عملاً پس از ده روز، این مصوبه ‌حالت قانون به خود می‌گیرد. در صورتی که کنگره و سنا با دو سوم آرا، مجدداً طرح را تأیید کنند، وتوی رئیس‌جمهور از سوی آنها وتو خواهد شد و طرح به قانون تبدیل می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6ed7e0f-f580-483c-b799-a08aacaca8d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات