728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,سوريه,

تأکید معاونان کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا بر ایجاد منطقه امن و منطقه پروازممنوع در سوریه

-

مایک پنس و تیم کین در مناظره انتخاباتی
مایک پنس و تیم کین در مناظره انتخاباتی
مایک پنس، معاون دونالد ترامپ و تیم کین، معاون هیلاری کلینتون، رقیبان اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، مناظره رو در روی خود را در ارتباط با انتخابات آبانماه این کشور انجام دادند.
مناظره مایک پنس فرماندار ایالت ایندیانا و تیم کین سناتور ویرجینیا در دانشگاه «لانگ‌وود» در ایالت ویرجینیا، انجام شد.

در این مناظره علاوه بر مسائل داخلی آمریکا، سیاست خارجی این کشور نیز مورد بحث قرار گرفت. هم مایک پنس و هم تیم کین بر ایجاد منطقه پروازممنوع در سوریه تأکید کردند.

مایک پنس سیاست دولت اوباما در قبال رژیم ایران را مورد حمله قرار داد و گفت: رژیم ایران حامی اصلی تروریسم است و اکنون با روسیه روابط بسیار نزدیک دارد. وقتی رژیم ایران، زندانیان آمریکایی را آزاد کرد، ما به آن‌ها باج دادیم.

مایک پنس در ارتباط با موضوع سوریه گفت: آمریکا باید با متحدان منطقه‌یی همکاری کند، از جمله برای ایجاد منطقه پروازممنوع در سوریه. باید به مواضع ارتش سوریه حمله کرد تا جلوی حملات به حلب را گرفت.

تیم کین نیز گفت: ما هم فکر می‌کنیم باید در سوریه یک منطقه امن برای غیرنظامیان ایجاد کرد... ما باید در شمال سوریه منطقه امن ایجاد کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fbe53aa-9c16-4565-ba35-7eb96c7db033"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات