728 x 90

سوريه,

رمز پیروزی بزرگ رزمندگان در حلب

-

رمز پیروزی بزرگ رزمندگان در حلب
رمز پیروزی بزرگ رزمندگان در حلب
رزمندگان در آنکارا پایتخت ترکیه با ریاض حجاب رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده سوریه و با حضور انس العبده رئیس ائتلاف اپوزیسیون سوریه تشکیل جلسه دادند. در این جلسه نمایندگان گروه‌های رزمنده بر سر راههای تقویت همکاری میان خود و اقدامات مشترک در صحنه نظامی سوریه گفتگو کردند:
ریاض حجاب در رابطه با مکانیزم هماهنگی میان گروه‌های رزمنده در جبهه حلب گفت با این هماهنگی پیشروی علیه جنایتکارانی که سوریه و مردم آن را منهدم می‌کنند محقق خواهد شد.

ریاض حجاب: با این اجلاس دیدگاهها و اقدامات و تلاشهای ما یکپارچه و متحد خواهد شد و این امر بصورت دائمی موضوع پیگیری ما بوده و به شکر خدا در روزهای گذشته به نتیجه خوبی رسیده‌ایم و به یاری خدا به پیروزیهای بیشتری دست خواهیم یافت و به سوی جنایتکاران پیشروی خواهیم کرد.

از طرفی محمد علوش عضو دفتر سیاسی جیش الاسلام از تمامی گروه‌های مسلح خواست تا به‌حالت آماده‌باش درآیند و با ارسال تجهیزات و نیروهای تقویتی به جبهه‌ها نتایجی مثبت همان‌گونه که در حلب واقع شد به‌دست آورند.

محمد علوش: در مناطق دیگر به‌ویژه در غوطه عناصر رژیم ایران پیشروی کرده‌اند و فشار زیادی به روی منطقه داریا می‌آورند تا این شهر را به تسلیم وادارند ولی قهرمانان داریا و غوطه شرقی مقاومت می‌کنند و طی روزهای گذشته در جبهه حوش الفاره رزمندگان پیشروی هایی داشتند. در این منطقه نیز از رزمندگان می‌خواهم که در حالت آماده‌باش قرار گیرند و برای این جبهه‌ها نیز نیروهای تقویتی ارسال کنند تا مانند حلب نتایج مثبتی به‌دست بیاید.

... ..
ایاد شعار نماینده جنبش آزادگان شام نیز گفت، وقایعی که در روزهای گذشته مشاهده کردیم نتیجه هماهنگی بسیار عالی و بیانگر احساس مسئولیت است. تمامی گروه‌های مسلح سوری احساس کردند وضعیت خطرناک است. آنها اختلافات فرعی را به کناری گذاشتند و این اتحاد عمل ثمرات بسیار عالی‌اش را در پیشرویهای رزمندگان نشان داد. ما آرزو داریم که این اتحاد عمل ادامه‌دار باشد. دیدیم که در بحرانها گروه‌های رزمنده احساس مسئولیت می‌کنند و موضع واقعی اتخاذ می‌کنند این اتحاد عمل به پیروزیهای بسیار بزرگی منجر شد که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77508c24-cc7a-440b-a62c-8245b717c797"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات