728 x 90

یازدهمین روز قیام - رویارویی مردم با مأموران سرکوبگر در شادگان - اعتراض مردم تبریز به قطع برق با شعار مرگ بر خامنه‌ای

خیزش خوزستان
خیزش خوزستان

امروز یازدهمین روز تظاهرات و قیام علیه ظلم و جور آخوندهای حاکم است. هر چند این تظاهرات و خیزشها به‌دلیل بی‌آبی از شهرهای خوزستان تشنه آغاز شد، اما دیری نپائید که شعله‌های آن به‌سرعت به استانهای لرستان، اصفهان و بوشهر رسید. شب گذشته نیز تبریز قهرمان بپاخاست و از خواست عموم مردم ایران برای برقرار آزادی، عدالت و حکومت مردمی حمایت کرد. تظاهرات تبریز در حالی بود که پاسدار سلامی برای سرکوب اعتراضات در خوزستان بسر می‌برد اما بناگاه شعله‌های تظاهرات و خیزش در تبریز، آخوندها را غافلگیر کرد.

در این صفحه آخرین اخبار مربوط به خیزش‌های مردمی را در یازدهمین روز آن در شهرها و استانهای بپاخاسته  مشاهده می‌کنید.

 

 

قطع اینترنت تلفن‌های همراه 
 بر اساس گزارش‌های دریافتی، اینترنت تلفن‌های همراه در شهرهای ماهشهر، اهواز، امیدیه و برخی مناطق دیگر در استان خوزستان همچنان قطع بوده و امکان دسترسی به اینترنت با تلفن‌های همراه میسر نیست.
همچنین گزارش شده در شهر آغاجاری از ساعت آغازین شب امکان دسترسی به اینترنت وجود نداشته و در طول روز کیفیت اینترنت با مشکل جدی مواجه است. 
 
-قطع اینترنت

 

تظاهرات در کوت عبدالله (تداوم قیام تشنگان)

در کوت عبدالله امروز سوم مرداد مردم  در ادامه تظاهرات روزهای قبل دست به تظاهرات زدند که به‌دلیل ضعیف بودن سرعت  نت. امکان ارسال فیلم  نبوده است.

 

 ایلام تجمع نفرات درمیدان۲۲بهمن ودستگیری یکی از نفرات 
 بنا به گزارش دریافتی مردم ایلام  امروز یکشنبه ۳مرداد در میدان ۲۲بهمن جمع شده بودند. یکی از نفرات توسط  سرگرد سرکوبگر سپاه به اسم هواسی دستگیر شده است.
 استقرار نیروی سرکوبگر به شکلی بی‌سابقه است و میدان لشکری منتهی به خانه امام جمعه جنایتکار رژیم از ساعت ۱۰ شب به بعد عبور و مرور ممنوع است.

 

شادگان - رویارویی با مأموران سرکوبگر رژیم - ۳مرداد۱۴۰۰

 

تبریز - قطعی برق و سردادن شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور

 

بندر عباس - من یکی از اعضای کانون شورشی در بندرعباس هستم، ما کانون‌های شورشی حمایت خودمان را از قیام خوزستان تشنه لب اعلام می‌کنیم، ما کانون شورشی پشتیبان مردم ...هستیم  مرگ بر خامنه ای، درود بر رجوی 
امسال سال 1400  سرنگونی دیکتاتوری ولایت فقیه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89ba3101-4565-4fd8-924c-522950f5f3fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات