728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

اورینت: سخنرانی امیر ترکی فیصل در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

-

سخنرانی امیر ترکی فیصل  در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
سخنرانی امیر ترکی فیصل در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه، سخنرانی ترکی فیصل وزیر اطلاعات سابق عربستان را به‌طور مستقیم پخش کرد. به گزارش تلویزیون اورینت وی گفت: «خمینی عمامه سیاه به‌سر گذاشت و این را نشانه افتخارش به حضرت محمد می‌دانست و همین عمامه را خامنه‌ای به‌سر می‌گذارد و حسن نصرالله نیز همین عمامه را می‌گذارد ولی این دخالت رژیم ایران در کشورهای عرب را مجاز نمی‌کند, چرا که این عمل نتایج معکوس به‌دنبال خواهد داشت. در تظاهراتی که اخیراً شهرهای عراق شاهد آن بود. از بصره که اکثریت مردم آن شیعه هستند تا کرکوک, تظاهر کنندگان بر روی پلاکاردهایشان نوشته بودند: خامنه‌ای بیرون بیرون «خامنه‌ای بره بره» و همین‌طور در ایران معترضان می‌گویند از سوریه بیرون بروید.

اعراب نه تنها نسبت به طرحهایی که در واشینگتن یا لندن و پاریس ترسیم می‌شود تمکین نمی‌کنند بلکه آنها هر طرحی که سیاسیون رژیم ایران طراحی می‌کنند را قبول ندارند. در اجلاس اخیر سازمان همکاری اسلامی در استانبول از جهان اسلام خواسته‌ایم که دخالتهای رژیم ایران و حزب‌الله در امور کشورهای اسلامی به‌ویژه تهاجم رژیم ایران به کنسولگری و سفارت عربستان سعودی در تهران و مشهد را محکوم کنند. در شرایطی که حسن روحانی و خامنه‌ای فکر می‌کنند مشکلشان را با شیطان بزرگ حل کرده‌اند نمی‌بایست رنج و درد مردم ایران ادامه داشته باشد. خامنه‌ای و روحانی بهتر است به حل مشکلات خودشان با مردم ایران بپردازند.

ولی شما خانمها و آقایان مبارزه مشروع شما علیه رژیم خمینی به‌زودی به نتیجه خواهد رسید من هم اسقاط نظام را می‌خواهم

قیام در سراسر ایران شعله‌ور شده است و ما در جهان اسلام با تمام وجود با شما هستیم. شما را یاری می‌کنیم و امیدوارم تمامی‌بخشهای جامعه ایران به حقوق خود دست یابند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfbf503f-86f0-435e-bb39-eb063ef0d29f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات