728 x 90

زندانیان سیاسی,اعتصاب زندانيان سياسي,شكنجه زندانيان,تشدید سرکوب ,اخبار کارگری,

پنجاه و پنجمین روز اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده

-

زندانی سیاسی جعفر عظیم ‌زاده در زندان اوین
زندانی سیاسی جعفر عظیم ‌زاده در زندان اوین
روز چهارشنبه 2تیر ماه 95، زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در حالی پنجاه و پنجمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر می‌گذارد که وضعیت جسمی وی وخیم است، ولی دژخیمان خامنه‌ای هم‌چنان از پاسخ به خواسته‌اش، او خودداری می‌کنند.
این زندانی سیاسی در اعتراض به امنیتی کردن فعالیتهای صنفی از روز جمعه 10اردیبهشت دست به اعتصاب‌غذای نامحدود زده و خواستار رفع اتهامات امنیتی از خود و هم صنفان خود شده است.
وی روز سه‌شنبه 25خرداد در دیدار با همسرش بر ادامه اعتصاب‌غذا تا رسیدن به خواسته خود، تأکید کرده است. وی همچنین ترفند رژیم آخوندی برای مرخصی پنج روزه با وثیقه را رد کرده است.

خاطرنشان می‌شود طی روزهای اخیر اتحادیه پست کانادا به‌نمایندگی از 52هزار عضو اتحادیه کارگران پست کانادا، رئیس اتحادیه کارگران خدماتی بریتیش کلمبیا در کانادا و یک اتحادیه کارگری در آلمان نسبت به نقض حقوق کارگران در ایران تحت حاکمیت آخوندها ابراز نگرانی کرده و خواهان آزادی زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00155b53-cfe4-463c-aa24-c9334038f72f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات