728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی دانشجویان و بازاریان در تهران

-

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر
تهران: تجمع و اعتراض دانشجویان دانشگاه هنر تهران
صبح روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران واقع در خیابان ولیعصر بعد از چهارراه تئاترشهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع در پی حضور و سخنرانی نمایندگانی از سازمان محیط زیست و شهرداری در یکی از سالنهای همایش دانشگاه صورت گرفت.

بنا‌ به گزارش شاهدان عینی، این اقدام دانشجویان در اعتراض به قطع درختان در تهران به‌خصوص درختان خیابان ولیعصر بوده است.
دانشجویانی که از قبل در داخل سالن همایش بودند، با ترک سالن و پیوستن به دانشجویان داخل حیاط دانشگاه، اعتراض خود را ابراز کردند. تلاش مأموران سرکوبگر حراست برای خاموش کردن این حرکت اعتراضی ناکام ماند و کارگزاران رژیم که به دانشگاه آمده بودند مجبور به ترک دانشگاه شدند.

بر روی پلاکارد دانشجویان از جمله نوشته شده بود: "خداوند این کشور را از دروغ و قحطی دور سازد“

تهران: اعتصاب صرافیهای منوچهری
صبح روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 تعدادی از بازرسان حکومتی از سوی بانک مرکزی بهمراه مأموران انتظامی برای صرافیهای فردوسی و منوچهری تهران مزاحمت ایجاد کردند که به اعتراض و بستن مغازه‌ها منجر شد. یکی از دلایل اعتراض صرافها رد شدن درخواست آنها از سوی شورای رقابت بانک مرکزی بود. این به‌اصطلاح شورا دستورالعملی صادر کرده که بر اساس آن تأسیس و فعالیت صرافیها با افزایش میزان سرمایه اولیه روبه‌رو خواهد بود و صرافی هایی که این میزان سرمایه را ارائه ندهند، پلمپ و مجوز کاری برای آنها صادر نخواهد شد.

مأموران رژیم امروز به محدوده فردوسی و منوچهری رفتند تا اجرای این دستورالعمل را پیگیری کنند اما با اعتراض صرافها و بستن مغازه و تجمع آنها روبه‌رو شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/045790eb-094c-4f2f-acd2-ec096c9f5d07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات