728 x 90

اخبار سوريه,اخبار اروپا,

کارزار جهانی در محکومیت جنایت جنگی اسد و روسیه در حلب

-

 -
-
کشورهای مختلف جهان شاهد برگزاری تظاهرات و آکسیونهای اعتراضی در محکومیت جنایتهای بشار اسد در حلب است. تظاهر‌کنندگان از جامعه جهانی خواستار برعهده گرفتن مسئولیتش برای برداشتن ظلم و ستم از مردم سوریه شدند.

با شعارهای اولیه انقلاب و با حنجره‌هایی که پر از خشم و درد است، می‌گویند کشتار حلب را متوقف کنید. این خواسته تظاهر‌کنندگان در شهر وین در اتریش است.

تظاهر کنندگان، بمباران بیمارستانها و هدف قرار دادن کادرهای آن که در زمینه انسان‌دوستانه فعالیت می‌کنند را محکوم کردند. زیرا این جنایت تمامی خطوط سرخ را رد کرده است.

در پاریس نیز تظاهراتی در محکومیت جنایتهای اسد در حلب برگزار شد. این تظاهرات در یکی از میادین پاریس در محکومیت عملیات قتل برنامه‌ریزی شده که رژیم اسد و هم‌پیمانان او علیه مردم سوریه به پیش می‌برد، برگزار گردید.
 


یک تظاهر کننده:
ما امروز یک پیام به جامعه جهانی داریم که این بمباران وحشیانه علیه شهر حلب را متوقف کنید که پیر و جوان و زن و کودک را به قتل می‌رساند.

دکتر وائل حافظ کمیسر سیاسی جنبش مردمی برای تغییر در سوریه:
این بازی جهانی برای تمامی فرزندان انقلاب روشن است. این بازی توافق آمریکا و روسیه که دیدیم. می‌گویند مناطق ساحلی و دمشق و حومه دمشق باید به دور از جنگ باشد، تأسیس مناطق نفوذ برای طرح تقسیم سوریه است که توهم آن را دارند. مردم حلب و سوریه 5سال است که کشتار می‌شوند..

یک تظاهر کننده:
هر چند که جنایتها و کشتار و بمبارانها و ویرانیها شدیدتر می‌شود اما سوریه پیروز می‌شود و حلب و انقلاب سوریه در برابر مستبدان و ظالمان جهان پیروز خواهد شد. در مقابل جرم و جنایت بشار اسد پیروز خواهد شد.
 

یک تظاهر کننده:
ای رئیس کاخ سفید که ادعای یاری به مردم سوریه را داری! اما مانع از رسیدن سلاح به شرافتمندان و آزادگان می‌شوی! ما به این ظالمان و مستبدان می‌گوییم سوریه بزرگ است و حلب کوکب است و خون شهیدان و کودکان آن بزرگتر از این کید و نیرنگ جهانی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c249e4f-e243-4af9-8e04-67df204f7be1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات