728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,اخبار امريكا,روابط ایران آمریک

اد رویس: آمریکا نباید به پولشویی رژیم ایران کمک و آن را تشویق کند

-

اد رویس،  رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس، رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس، نماینده جمهوریخواه و رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، طی مقاله‌یی که روز چهارشنبه 18فروردین در روزنامه واشینگتن پست درج شده هشدار داد: ”اجازه دادن به رژیم متخاصم ایران که دسترسی به سیستم دلار ایالات متحده داشته باشد یک خطر واقعی بر کشور و اقتصاد ما اعمال می‌کند“.

در قسمتی از این مقاله آمده است: ”رژیم ایران پس از توافق اتمی انتظار آن را دارد و کماکان خواهان امتیازات بیشتری در مقابل دادن هیچ چیزی می‌باشد.. به‌خصوص خامنه‌ای خواهان این است که ایالات متحده همه تحریمها را در مقابل محدود کردن سرمایه‌گذاری ایران برای تروریسم و تسلیحات غیرقانونی بردارد و به همین ترتیب رژیم ایران بتواند به سیستم مالی ایالات متحده دسترسی داشته باشد یعنی جایی که اکثر تجارت بین‌المللی هدایت و صورت می‌گیرد“.

وی افزود: ”این یک اقدام هشدار دهنده به‌دلیل موضع دولت اوباما از ماهها پیش است. در حقیقت وقتی که دولت اوباما توافق اتمی را به مردم ایالات متحده در سال گذشته تحمیل کرد، دولت به دفعات به کنگره تأکید کرد که تحریمهای کلیدی تروریسم، موشکی، حقوق‌بشر اعمال شده بر رژیم ایران با شدت تمام ادامه خواهد داشت و اعمال خواهد شد“.

اد رویس در ادامه مقاله خود در واشینگتن پست نوشت: ”در ماه فوریه، یک اقدام اقتصادی صورت گرفت و یک سازمان اقتصادی که نزدیک به 40 کشور را دربرمی‌گرفت هشدار داد که ”به‌طور مشخص نگرانی درباره شکست و کوتاهی رژیم ایران در حل و فصل خطر کمک مالی به تروریسم و تهدید جدی که این خطر بر سیستم مالی جهانی اعمال می‌کند وجود دارد ”. به همین دلیل است که من در حال کار کردن با همکارانم در هر دو حزب برای لایحه‌یی هستیم که مانع از دسترسی رژیم ایران به سیستم مالی ایالات متحده گردد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d50a819-82c8-46d2-adb7-ca020067bd5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات