728 x 90

انتخابات,اختلافات سیاسی در ایران,

نمایش ورشکسته ۲۲بهمن، صحنه جنگ گرگها

-

 -
-
بسیج فضاحت‌بار خامنه‌ای برای نمایش ورشکستهٴ سرقت انقلاب 22بهمن، به صحنه جنگ گرگها در بحبوحه بحران انتخابات رژیم آخوندی، تبدیل شد.

در تهران عوامل خامنه‌ای بنرهای رفسنجانی را در راهپیمایی جمع‌آوری کردند. پوسترهایی که حاوی عکسهای خامنه‌ای در کنار رفسنجانی و حسن خمینی و روحانی بود نیز برداشته شده‌اند.

همچنین عوامل خامنه‌ای موقع حضور رفسنجانی در راهپیمانی علیه وی شعار بصیرت بصیرت سر دادند.

در یکی از پوسترها علیه روحانی نوشته شده بود: با اجازه دولت، مرگ بر آمریکا.
در شیراز نیز پوسترهایی علیه باند رفسنجانی و روحانی به نمایش گذاشته شد.

این در حالی بود که در تابلوهای خیابانی پوسترهای باند خامنه‌ای توسط بسیجیان و پاسدران چسبانده شده بود.

آخوند روحانی در سخنرانی رسمی خود، با تبعیت از اخطار روز چهارشنبه شورای نگهبان، از حمله آشکار به جناح رقیب خودداری کرد. وی گفت:
بین انقلاب و اعتدال، بین انقلاب و اصول، بین انقلاب و اصلاح فاصله‌ای وجود ندارد، اصول‌گرای واقعی، اصلاح‌طلب واقعی، اعتدالی واقعی همه انقلابی هستند، باید زبان انقلاب را روزآمد کنیم.

ما اهل گفتگو، اهل منطق، اهل مذاکره و اهل تفاهم هستیم.

آخوند روحانی با این حال گفت که ما نیاز به برجام 2 داریم که منظورش حذف نکردن مهره‌ها و کاندیداهای باند مغلوب در نمایش انتخابات است.

آخوند روحانی در توئیتر خود نیز با اشاره تلویحی به حذف حسن خمینی و دیگر مهره‌های باند مغلوب نوشت جریان سیاسی که ناملایماتی را دیده، با رأی خود می‌تواند به افراطیون و قانون‌شکنان نه بگوید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48ec9075-70cc-4939-9dff-bce508c3a76a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات