728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

تهران - اعتصاب کارگران و گوشمالی مزدوران

-

تجمعات مردمی - آرشیو
تجمعات مردمی - آرشیو
مزاحمت نیروهای باج گیر انتظامی برای دستفروش خیابان آزادی تهران با مقابله مردم روبه‌رو شد
دوشنبه شب 18آبان 1394ساعت 23 در نزدیکی میدان آزادی، وقتی یک دستفروش مورد تعرض مزدوران انتظامی قرار گرفت مردم حاضر در صحنه به حمایت از هموطن خود پرداخته و با داد و فریاد مزدوران را به عقب‌نشینی وادار کردند.

مردم خشمگین در میدان فردوسی مأموران حکومتی را گوشمالی دادند
صبح روز سه‌شنبه 19آبان 1394 ساعت 7، در پی بارش باران پاییزی، و بروز نقص فنی در ایستگاه مترو میدان فردوسی، چراغ های راهنمایی و رانندگی میدان فردوسی نیز با اخلال روبه‌رو شد در این ترافیک، مأموران راهنمایی و رانندگی که در فرصت پیش آمده می‌خواستند برای اخاذی مالیاتی تحت عنوان جریمه استفاده کنند مورد خشم مردم قرار گرفتند و یکی از مزدوران راهنمایی رانندگی مصدوم شد.

دومین روز تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت عرف ایران
کارگران شرکت عرف ایران در دومین روز اعتصاب خود در مقابل شورای قلابی شهر تهران در اعتراض به اخراج های بی‌رویه و پرداخت نشدن حقوقشان تجمع کردند.

این شرکت سه سال قبل حدود ۴۰۰ کارگر داشت اما به تدریج به کمتر از ۸۰ نفر کاهش پیدا کرده و ایادی رژیم تصمیم دارند که تا آخر آبان ماه 40 کارگر دیگر را اخراج کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95097b66-69d9-4fad-bcff-46cd0bba68d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات