728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رفسنجانی به خامنه‌ای گوشزد می‌کند که انتخاب رهبر هم انتخابی است

-

رفسنجانی
رفسنجانی
رفسنجانی امروز دوشنبه 6مهر 94 به بهانه شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد، به صحنه آمد و ضمن یادآوری خدمات خود به نظام ولایت فقیه، برای خنثی کردن حربه رقیبان خود را یک روستایی خواند، و سپس برای تقسیم قدرت در نمایش آتی انتخابات سهم خواهی کرد و به ولی‌فقیه ارتجاع گوشزد نمود که رهبر هم انتخابی است.
 
رفسنجانی گفت: اگر کسانی می‌خواهند انتخابات روح خود را نداشته باشد، جرائمی است که مرتکب می‌شوند اما مجلس، ریاست‌جمهوری و حتی انتخاب رهبری در کشور ما انتخاباتی است و شورای شهر و روستا در همه جا با انتخاب مردم صورت می‌گیرد.
 
رفسنجانی با اشاره به نقش خودش در جنگ ضدمیهنی، و خوراندن جام زهر به خمینی ضمن حمله به باند رقیب، نقشهٴ مسیر آینده نظام را هم تلویحا مشخص کرد و گفت: حالا آدم‌های تازه وارد نمی‌فهمند و درباره قطعنامه می‌گویند که جام زهر به امام نوشاندند. در حالی که امام گفت، جام زهر برای من جام شیرین شد چرا که می‌بینم کشور به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود و اسرا آزاد می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2feb8c33-2667-4d92-ae41-3e873d425b4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات