728 x 90

اخبار سوريه,

تلفات نیروهای اسد و حزب‌الشیطان در زبدانی سوریه

-

رزمندگان سوریه در زبدانی
رزمندگان سوریه در زبدانی
به گزارش تلویزیون اورینت طی درگیریهای حومه دمشق یک افسر ارتش اسد و 8تن دیگر از نظامیان او کشته شدند. در شرق زبدانی نیز طی یک درگیری تعدادی از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان به هلاکت رسیدند.
شهر زبدانی شاهد درگیریهای شدیدی است. رزمندگان مدافع این شهر موفق شدند تهاجم شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان و نظامیان اسد را دفع کنند. نظامیان اسد تلاش می‌کردند از دو محور سلطانی و سرغایه به پیشروی به داخل شهر دست بزنند اما با پاسخ آتشین رزمندگان مواجه شدند. در این درگیری یک افسر ارتش اسد و 8تن دیگر کشته شدند. علاوه بر آنها تعدادی از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان از جمله سرکرده این گروه به‌نام حسن حسین عواضه نیز به هلاکت رسیدند.
 
شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان تلاش می‌کردند که از منطقه مؤسسه به سمت شرق زبدانی پیشروی کنند. بعد از شکست آنها، هواپیماهای رژیم اسد شهر زبدانی را با 22 بشکه انفجاری هدف قرار داد. جنایتکاران اسد همچنین چندین موشک زمین به زمین شدید الانفجار را به سوری شهر پرتاپ کردند که خسارتهای فراوانی به ساختمانها وارد کرد.
 
گفتنی است رژیم ایران اصرار دارد که اهالی زبدانی و رزمندگان، شهر را ترک کنند تا بتواند بافت اجتماعی آن را تغییر دهد و مزدوران خودش را در شهر مستقر کند. تلاش رژیم تا کنون به شکست انجامیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59bad0da-f4e8-4a78-b86c-d5271458a38c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات