728 x 90

مذاكرات هسته اي,

تهدید پاسدار رضایی به گروگانگیری آمریکاییها

-

پاسدار محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی در تنگنای رژیم برای توافق اتمی و مطرح شدن جدی‌تر گزینه نظامی در صورت نرسیدن به توافق، واکنش نشان داد و طی گفتگویی با خبرگزاری سپاه پاسداران گفت:
آمریکاییها به این نتیجه رسیده‌اند که مذاکره بهتر است، من می‌خواهم به ایشان و همه دولتمردان آمریکا بگویم که نه این‌که مذاکره بهتر است، مذاکره تنها راه شماست. یعنی این لبخندهای روحانی و ظریف را شما غنیمت بدانید.

شما یکبار همین روحانی و ظریف 13سال پیش یک لبخندی زدند و شما تحویل نگرفتید، آن سیلی بیست هزار سانتریفیوژی و غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم را تحویل گرفتید، حالا ما توصیه می‌کنیم این خنده مجدد روحانی را تحویلی بگیرید تا یک سیلی 100هزار سانتریفیوژی نخورید.

مسأله دیگر این است که آمریکاییها باید بدانند که هیچ کار نظامی علیه ایران نمی‌توانند بکنند... ... .. اگر آمریکاییها بخواهند به ایران چشم بدی داشته باشند، بفکر حمله نظامی ‌باشند، مطمئن باشند که ما همان هفته اول هزار نفر آمریکایی را اسیر می‌گیریم که آنموقع برای آزاد کردن هر کدومشون باید چند میلیارد دلار بدند... ... .. ما توصیه می‌کنیم این فکر رو از سرشون بیرون بکنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd9a78f6-3495-4887-8709-07919204d8fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات