728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی حسناء مرسیط –عضو ائتلاف پارلمانی زنان عرب از تونس در جلسه بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی - ۲۴خرداد ۹۴

-

حسناء مرسیط  – عضو ائتلاف پارلمانی زنان عرب از تونس
حسناء مرسیط – عضو ائتلاف پارلمانی زنان عرب از تونس
بسم الله الرحمن الرحیم
خانم مریم رجوی
من از تونس به نزد شما آمده‌ام که با انقلاب با شکوه خود بر دیکتاتوری پیروز شد و تروریسم را به چالش کشید و پروژه اخوانی را درهم شکست.
آمدم تا در این گردهمایی عظیم شرکت کنم این گردهمایی فی‌نفسه خود تضمینی برای ایران آینده است.
انقلاب ایران از بارزترین انقلابها درقرن گذشته به‌شمار می‌آمد اقشار مختلف مردم ایران با گرایشات و حساسیتهایش در آن شرکت داشتند. اما کودتای آخوندها به رهبری خمینی، این انقلاب را از مسیرش منحرف کرد و سرکوب علیه مهمترین جنبش‌هایی که پشت این انقلاب بودند مانند جنبش استوار شما صورت گرفت. به این شکل ایران از دیکتاتوری شاه رهایی یافت و یک دیکتاتور دینی روی کارآمد که آتش جنبش‌های بنیادگرا را در جهان عرب و کشورهای اسلامی شعله‌ور ساخت این دیکتاتوری دینی همچنین روحیه فرقه‌گرایی در خاورمیانه را فعال کرد که خود را در جنگها و مصائب و مشکلات دینی و مذهبی فرقه‌گرایانه ننگین نشان داد و تبعات فاجعه‌باری برای نسلهای آینده خواهد داشت.
و در عراق رژیم ایران مستقیماً در تغذیه شعار فرقه‌گرایانه مشارکت کرد و اهداف و خواسته‌های مردم عراق در برپایی دموکراسی را به شکست کشانید و رابطه تاریخی عمیقی که بین مردم عراق وجود داشت را نابود کرد.
و در یمن، رژیم ایران نقش مهمی برای شعله‌ور کردن روحیه فرقه‌گرایانه ایفا نمود و یمن را وارد یک جنگ منطقه‌ای ویران کننده نمود. در واقع تلاشهای پیوسته رژیم ایران برای به‌دست آوردن سلاح هسته‌ای از جیب رفاه و شکوفایی مردم ایران به گونه‌ای در افزایش تنش در خاورمیانه نقش داشت در پایان از جامعه بین‌المللی می‌خواهم که به محاصره ظالمانه غزه پایان دهد و حفاظت امنیتی برای برادران و خواهرانم در کمپ لیبرتی و کمپهای پناهندگان سوریه‌ای فراهم شود والسلام علیکم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef28c38f-2031-4982-99c8-5742c76e4697"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات