728 x 90

اخبار سوريه,

نبردهای رزمندگان در داریا، شهر درعا و حومه حما

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت:
شهرهای داریا، حومه حما و شهر درعا شاهد درگیری بین رزمندگان و نیروهای اسد بودند، همزمان نیروهای جنایتکار اسد بمباران برخی مناطق در این شهرها را از سر گرفتند:
رزمندگان یک بولدوزر شنی دار نیروهای اسد در جبهه شمالی شهر داریا را منهدم کردند و خدمه آن را به هلاکت رساندند ازطرفی دیگر نیروهای اسد شهرک حموریه را با خمپاره هدف قرار دادند.
یک شهروند کشته و 5تن زخمی شدند.
مزدوران اسد همچنین شهر زبدانی را با خمپاره هدف قرار دادند.
رزمندگان موضع تیربار نیروهای اسد در درعا را منهدم کردند، همزمان هواپیماهای دشمن شهر شیخ مسکین و ابطع را بمباران کردند. شهرکهای انخل و نعیمه نیز با موشک و توپخانه توسط نیروهای اسد هدف قرار گرفتند.
در شهر درعا در اطراف محله منشیه بین رزمندگان و نیروهای دشمن درگیرهای شدیدی به‌وقوع پیوست. همزمان این محله توسط مزدوران اسد از گردان پانوراما با خمپاره مورد تهاجم قرار گرفت.
در حما، رزمندگان منطقه مرادیه را تسخیر کردند و تعدادی از مزدوران شبه‌نظامی اسد را به اسارت خود درآوردند همچنین در مزارع اطراف این منطقه تعدادی از مزدوران دشمن به کمین رزمندگان افتادند و به هلاکت رسیدند.
در یک کمین دیگر رزمندگان در روستای حویجه 5تن از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند.
همزمان نیروهای اسد شهر کفًر زیتا و ناحیه غربات و لطامنه و برخی روستاهای دیگر را بمباران کردند که منجر به کشته شدن 2تن از شهروندان و جراحت 4تن دیگر شد.
همچنین مزدوران اسد بمباران مناطق حومه شمالی حما را از سر گرفته و با بشکه‌های انفجاری این مناطق را هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ded2a8d0-b7b4-4692-a4dc-a8718b6cc9cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات