728 x 90

العربیه:‌ تغییر عمده سیاست ایالات متحده در برابر ایران است

کاخ سفید
کاخ سفید
العربیه روز دوشنبه 24مهر در بخش انگلیسی خود به تحلیل سخنرانی دونالد ترامپ و تغییر عمده سیاست این کشور در قبال رژیم ایران پرداخت و نوشت:‌
«رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه معاهده هسته‌یی رژیم ایران را محکوم کرد و پرونده را به کنگره ارسال داشت. کماکان باید منتظر شد که چه اقداماتی منتظر تهران است، به‌ویژه با توجه به نزاع بسیار فشرده‌ای که ما را امروز به این نقطه رسانده است. با این حال، مشخص است که این نشانگر یک تغییر عمده سیاست ایالات متحده در برابر رژیم ایران است، که در سطح خاورمیانه تأثیر خواهد گذاشت.

العربیه افزود:‌ شورای ملی مقاومت ایران، که به‌خاطر بصدا درآوردن زنگ های خطر در جاه‌طلبیهای هسته‌یی تهران در سال ۲۰۰۲ بخوبی شناخته شده است، از تغییر سیاست استراتژیک ترامپ استقبال کرد.
به گفته مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت در سیاست جدید آمریکا محکوم کردن نقض آشکار حقوق‌بشر در ایران و 'ترد این رژیم، به‌خصوص سپاه پاسداران به‌خاطر اقدامات بدخواهانه، بسیار ضروری است' .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c5b249e-f779-4da9-a123-22c52ae4e649"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات