728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,کمپ لیبرتی,

پیام خانم مریم رجوی به شرکت کنندگان در تظاهرات علیه روحانی در نیویورک

-

مریم رجوی
مریم رجوی
هموطنان، اشرف‌نشانها، یاران مقاومت!
به همه شما درود می‌فرستم و از مبارزه پرشورتان برای استقرار دموکراسی در ایران تقدیر می‌کنم. امروز هر کس که صفوف پر صلابت شما را در برابر کاخ ملل‌متحد در نیویورک نگاه کند، تأیید می‌کند که نمایندگان حقیقی ملت ایران شمایید نه آخوند حقیری که فرستاده و رئیس‌جمهور ولایت‌فقیه است. او ربطی به ایران و ملت ایران ندارد.
روحانی در حالی د‌ر اجلاس مجمع عمومی پذیرفته می‌شود که گزارش دبیرکل بر وخیم‌تر شدن وضعیت حقوق‌بشر و افزایش اعدامها در در دوران او تأکید می‌کند،

پذیرش این فرد، در ملل‌متحد که از زمان انتخابش بیش از 1000نفر اعدام شده‌اند، در تعارض آشکار با همهٴ ارزشهایی است که ملل‌متحد برای دفاع از آنها ایجاد شده است.
در حالی که ایالات متحده و سازمان ملل و اروپا به‌روشنی از جنگ‌افروزی این رژیم در سوریه، از قتل‌عام روزانه عراقیها توسط شبه‌نظامیان ولایت‌فقیه و از سیاست تجاوزگرانه این رژیم در یمن و سایر کشورها به‌روشنی آگاهند، چگونه نماینده این رژیم در سازمان ملل پذیرفته می‌شود؟
کسانی که امروز به درستی از خطر گروه داعش نگرانند چشم بازکنند: داعش نتیجه صدور بنیادگرایی و تروریسم از سوی ولایت‌فقیه‌ و کوتاهی و سستی دولتهای غرب نسبت به سیاست تجاوزکارانه این رژیم در منطقه است. واقعیت سیاسی امروز خاورمیانه این است که این رژیم پدرخوانده داعش و قلب مشکل است و نه بخشی از راه‌حل.
هم‌چنان که مسعود بارها تأکید کرده است: «دیکتاتوری مذهبی و تروریستی کانون تنش و صدور تروریسم و ارتجاع در این منطقه از جهان است». بنابراین، تأکید می‌کنم که هر گونه مشارکت رژیم در مسائل عراق و تحت پوش مقابله با داعش یک اشتباه مهلک و جبران‌ناپذیر است.
لازمه مقابله با داعش و افراطی‌گری تحت نام اسلام و استقرار صلح و دموکراسی در منطقه از یک طرف، اعمال قاطعیت در برابر ولایت‌فقیه و خلع‌ید از آن در عراق و سوریه است و از طرف دیگر به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و راه گشودن برای آلترناتیو و آنتی‌تز این رژیم یعنی اسلام دموکراتیک و بردبار که در ایران توسط سازمان مجاهدین خلق ایران، نمایندگی می‌شود.

هموطنان، دوستان عزیز
آخوندها بر سر برنامه اتمی در بن‌بست هستند. اگر از پروژه بمب اتمی دست بکشند با بحران در درون و فروپاشی مواجه می‌شوند و اگر بر ادامه آن اصرار کنند با جامعه جهانی رو در رو می‌شوند. بی‌جهت نیست که پس از گذشت 10ماه وهفت دور مذاکره و به‌رغم امتیازهای ناموجه غرب، مذاکرات هم‌چنان در جا می‌زند. آخوندها در صددند با بهره‌برداری از تحولات منطقه باز هم به اتلاف وقت ادامه دهند.
جامعه بین‌المللی باید اجرای بی‌کم و کاست قطعنامه‌های شورای امنیت، توسط این رژیم و بازرسیهای بی‌قید و شرط در تمام مراکز و سایتهای مشکوک در ایران را در دستور بگذارد. مردم و مقاومت ایران خواهان یک ایران غیراتمی هستند.

دوستان عزیز،
سخنانم را با درود به مجاهد شهید تقی عباسیان که هفته گذشته بر اثر محاصره ضدانسانی اعمال شده بر لیبرتی جان باخت. او بیست و یکمین شهید این محاصره جنایتکارانه است.
از دبیرکل ملل متحد، از شورای امنیت ملل‌متحد و از دولت آمریکا می‌خواهم به وظایفشان عمل کنند. باید تا زمان خروج مجاهدین از عراق، امنیت و حفاظت و سلامت همهٴ آنها را در کمپ لیبرتی تأمین کنند. این کمپ، باید به‌عنوان کمپ پناهندگی به‌رسمیت شناخته شود و محاصره ضدانسانی لغو شود. و دسترسی آزادانهٴ مجاهدان به خدمات پزشکی تأمین شود. آمریکا و ملل‌متحد که بارها و به‌صورت مکتوب نسبت به این موارد متعهد شده‌اند، باید به آن عمل کنند و این با تلاشهای شما مطمئناً امکانپذیر است.
درود بر همهٴ شما و ارادهٴ خستگی‌ناپذیرتان در پیکار علیه رژیم ولایت‌فقیه.
سلام بر آزادی
سلام بر مردم ایران
سلام بر همهٴ شما.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6fee3fd-cf8c-4003-9cfd-76db081d1604"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات