728 x 90

اخبار سوريه,

نبردهای رزمندگان در حما

-

 -
-
تلویزیون اورینت:
در شهر حما، رزمندگان به دو پایگاه نظامیان اسد در اطراف تل ملح و الزلاقیات تهاجم کردند. در این عملیات تمامی نیروهای اسد که در پایگاه الزلاقیات بودند به هلاکت رسیدند. نبردهای برای تصرف کامل پایگاه تل ملح در جریان است.

همچنین رزمندگان با تهاجم به مراکز تجمع نیروهای دشمن در شهر خلفایا، خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند و تعدادی از ادوات نظامی آنان را نابود کردند.

رژیم اسد درمانده از رویارویی با رزمندگان، بار دیگر در چندین شهر استان حما با پرتاب بشکه‌های انفجاری دست به جنایت جنگی زد.

از شهر درعا و اطراف منطقه عتمان نیز، گزارش می‌شود هم‌اکنون نبردهای سنگینی میان انقلابیون و عناصر اسد در جریان است که تا به‌حال چند تن از نیروهای اسد از پای درآمده‌اند، جوانان انقلابی این شهر همچنین در نزدیکی کمپ فلسطینی نشین با نیروهای اسد درگیر و یک تن از آن را به هلاکت رساندند.

نظام اسد در حال حاضر سعی می‌کند در جبهه‌های اصلی این شهر در اطراف شهرهای مال، دیرالعدس و انخل، با بمب بارانهای وحشیانه، از شکستهای بیشتر خود جلوگیری کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db364bd1-5d8e-4096-9c89-0bbee19c4b89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات