728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,کمپ لیبرتی,شورای ملی م

ژنرال مثقال البطیش النعیمی فرماندهی مشترک ارتش آزادی و انقلاب سوریه در داخل

-

ژنرال مثقال البطیش النعیمی فرماندهی مشترک ارتش آزادی سوریه
ژنرال مثقال البطیش النعیمی فرماندهی مشترک ارتش آزادی سوریه
ژنرال مثقال البطیش النعیمی فرماندهی مشترک ارتش آزادی و انقلاب سوریه در داخل طی مصاحبه‌یی تأکید کرد: همکاری مقاومت ایران و ارتش آزادی سوریه تهدیدی برای رژیمهای ایران و سوریه است. رژیم ایران به بقای رژیم سوریه گره خورده و از خدا می‌خواهیم به‌زودی رژیم سوریه و در پی آن رژیم ایران سرنگون شوند

ژنرال مثقال البطیش النعیمی
در ابتدا از سوی انقلابیون با شرف سوریه درود می‌فرستم به شما و به مردم آزاده ایران به مردم تحت ستم ایران و به همه خلقهای منطقه،
و درود می‌فرستم به شما کارکنان تلویزیون و همه کسانی که در اجرا و پخش این مصاحبه شرکت دارند.
ما در حالی‌که قلبهایمان با شما است، منتظر بودیم منتظر این دیدار بودیم و ما به این دیدار که بیان کننده عمق برادری و همکاری بین دو خلق تحت ستم است افتخار می‌کنیم، خلق‌هایی که از رژیم جنایتکار آخوندی حاکم بر ایران و رژیم سوریه که مردم را به نابودی کشانده و سرمایه‌های مردم را برای ظلم و سرکوب بیشتر به سرقت برده، رنج کشیده و رنج می‌کشند.
من شخصاً از طرف خودم و از سوی ارتش آزادی سوریه و همه انقلابیون آزاده، از همه کسانی که در ترتیب دادن این دیدار که سنگ بنای همکاریها در آینده برای افشاء اعمال جنایتکارانه رژیم علیه مردم ایران و رژیم دیکتاتور سوریه است تشکر و قدردانی می‌کنیم، رژیمی که ثروت مردم را به سرقت برده تا منطقه را بی‌ثبات کند.
در رابطه با تأثیرات و بازتاب‌های این دیدار در داخل، همه، همه گروه‌های اپوزیسیون از این دیدار صحبت می‌کنند و بسیار خوشحال هستند و ما آرزوی همکاری بیشتری می‌کنیم ما بسیار خوشحال هستیم و آرزومندیم که فعالیتها با شدت بیشتری ادامه یابد و دیدارهای بیشتری صورت بگیرد و هماهنگیها صورت گیرد تا بتوانیم در نهایت به آزادی خلقهایمان در ایران و سوریه دست‌یابیم.
هرگز امکان ندارد که باطل و حق با هم یک جا جمع شوند ما بر حق هستیم ما مردم سوریه تحت ستم هستیم و مردم ایران تحت ستم هستند و این دیدار یک سیلی به‌شمار می‌رود و آنها طبیعتاً ما را تروریست توصیف می‌کنند و می‌دانند هر هماهنگی و همکاری بین مقاومت ایران و ارتش آزادی سوریه یک تهدید برای آنهاست، بقا رژیم ایران به بقا رژیم سوریه گره خورده است. از خدا می‌خواهیم به‌زودی رژیم سوریه و در پی آن رژیم ایران سرنگون شوند.
آنها می‌دانند این دیدار موجودیت آنها را تهدید می‌کند
وقتی که این دوستی را بین مقاومت ایران و انقلاب سوریه ببینند، طبیعی است که موجودیت خود را در تهدید ببینند. در حالی‌که خودشان تروریست هستند و همه مردم دنیا این را خوب متوجه شده‌اند.
ما انتظار داشتیم که چنین عکس‌العملی نشان دهند آنها (رژیم) همه آزادیخواهان و همه کسانی که خواهان یک زندگی با کرامت هستند را تروریست توصیف کنند، خوب این عادی است، درصورتی‌که هیچ تروریستی در دنیا خطرناک‌تر از تروریسم رژیم ایران، و رژیم جنایتکار و شبه‌نظامیانش در لبنان، در یمن، در عراق و در سوریه نیست، رژیمی که مرتکب این جنایات در ایران می‌شود.
و رژیم روحانی با لبخندی بر لب و در درون کینه توز تلاش می‌کند چهره رژیم را تغییر دهد که از خمینی و آخوندها در ایران به ارث برده است تلاش می‌کند با لبخند دنیا را فریب دهد در حالی‌که در یک سال گذشته این طرح شکست خورده است به‌دلیل جنایات بیشتر، و دخالت در امور سوریه و کشورهای منطقه و نقش آن در عدم ثبات منطقه. به همین دلیل هر گونه دیدار و ملاقاتی را که ممکن است در آینده تهدیدی برایش باشد، مورد انتقاد قرار می‌دهد و به آن حمله می‌کند.
به این مناسبت، درودهای خودم را به همه مجاهدینی که از اشرف به لیبرتی منتقل شدند، می‌فرستم. کسانی که به‌رغم کلیه حمایتهای بین‌المللی، در حق آنها جنایت شد. از آنها می‌خواهم ثبات قدم داشته باشند و صبر پیشه کنند. برای این‌که نهایت این صبر، حتماً پیروزی خواهد بود. به‌دنبال آن، سلامها و درودهای خودم را به جوانان و به مردم دوست و برادر در داخل ایران می‌فرستم. توجه داشته باشید سرمایه‌های شما کجا مصرف می‌شود ببینید در حالی‌که شما در داخل ایران در رنج و عذاب هستید چگونه پولها و سرمایه‌هایتان به سرقت برده می‌شوند تا در اجرای توطئه‌ها و جنایتهای علیه سایر مسلمانان مورد استفاده قرار بگیرند. پیروز باد انقلاب ما
ما یک دشمن مشترک داریم و او سرکوب کننده همه خلقهاست دشمن ما مشترک است، هدف ما رسیدن به آزادی است و زندگی در صلح و از خیرات منطقه بهره ببریم که خداوند به ما ارزانی کرده است و به کینه توزان در ایران و سوریه و عراق اجازه ندهیم این سرمایه‌ها را نابود کنند و آن را برای خرید سلاح و کشتار بی‌گناهان و سرکوب مردم به‌کار گیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91b655ac-d60b-4a64-b9cb-b154a82fd76e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات