728 x 90

تظاهرات عليه احمدى نژاد,

بیانیه مطبوعاتی گروه آزادگان عراق، کمیته سیاسی - محکومیت دیدار احمدی‌نژاد از بغداد

-

 گروه آزادگان عراق
گروه آزادگان عراق
اعلام دیدار احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور شیطان که دوره‌اش تمام شده، از بغداد در روز پنجشنبه، در چارچوب دیدارهای مستمر مسئولان رژیم شیطانی در تهران از عراق می‌باشد. قبل از این دیدار، دیدار وزیر اطلاعات رژیم ایران از عراق بود که این دیدار نیز مانند آن مورد استقبال عراقیهای شریف قرار نمی‌گیرد. آنها مسئولیت بسیاری از حوادث و فجایعی که در حال حاضر عراقیها با آن مواجه هستند، می‌باشند. همچنین شکی وجود دارد که این یک تو‌طئه جدید علیه ساکنان کمپ لیبرتی یعنی مخالفان رژیم ولایت‌فقیه شیطانی، باشد.
به این ترتیب ما آمدن احمدی‌نژاد به بغداد را محکوم می‌کنیم، او متهم اصلی به دادن دستورات مستقیم به شبه‌نظامیان عراقی، طرفداران تهران، به خونریزی عراقیها و همچنین ساکنان دو کمپ اشرف و لیبرتی در عراق می‌باشد.

بنابراین ما احمدی‌نژاد را جنایتکار جنگی می‌دانیم، وضعیت او مانند علی خامنه‌ای، قاسم سلیمانی، و مالکی و هادی عامری و قیس الخزعلی و ضمن طرح و برنامه‌های تروریستی آنها می‌باشد. از عراقیها می‌خواهیم در مخالفت با دیدار احمدی‌نژاد جنایتکار از عراق، تظاهرات کنند. و می‌خواهیم او را به تهمت ترویج و تحریک و پول دادن برای قتل عراقیها و پناهندگان مستقر در کمپهای اشرف و لیبرتی، به دادگاههای بین‌المللی تحویل بدهند.
ما مجدداً از ملل‌متحد می‌خواهیم حفاظت لازم از ساکنان اشرف و لیبرتی را فراهم کنند. و به دولت مزدور مالکی فشار بیاورد تا ساکنان لیبرتی را به اشرف برگرداند.

گروه آزادگان عراق / بغداد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77b1fdff-04ea-4ec6-b774-bf54e3e3776b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات