728 x 90

شقه دروني رژيم,يارانه ها,

رویارویی دیگر میان لاریجانی و پاسدار احمدی‌نژاد

-

--
--
لاریجانی پس از خودداری احمدی‌نژاد از ابلاغ قانون تصویب شده توسط مجلس آخوندی، این قانون را در یک رویا رویی دیگر با رئیس‌جمهور رژیم، شخصاً به وزارتخانه‌ها و ادارات رژیم برای اجرا، ابلاغ کرد.
در تاریخ 30مهرماه گذشته لاریجانی قانونی را که در مجلس آخوندی رودرروی طرح یارانه‌های احمدی‌نژاد و برای محدود کردن بیشتر وی تصویب شده بود به وی ابلاغ کرد. احمدی‌نژاد می‌بایست این قانون را به وزارتخانه‌ها و ادارات برای اجرا ابلاغ می‌کرد، اما پس از گذشت بیش از یک ماه از تصویب این قانون توسط شورای نگهبان و ابلاغ توسط رئیس مجلس به وی، احمدی‌نژاد در مخالفت با مجلس آخوندی قانون تصویب شده در مجلس را راکد گذاشت.
خبرگزاری وزارت اطلاعات رژیم روز گذشته اعلام کرد: رئیس مجلس در پی تأخیر رئیس‌جمهوری، قانون حمایت از سرمایه‌گذاریهای عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال 1391 کل کشور مبنی بر (ممنوعیت پرداخت یارانه نقدی از محل فروش ارز ناشی از صادرات نفت خام و میعانات گازی سهم دولت، ) را ابلاغ کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29ea63b5-20b4-4e78-925c-374e5b764a0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات